כמה ימים חלפו מאז שאני וריידר ניהלנו שיחה בינינו. מאז המקרה עם דניס ואדי הוא מתנהג מוזר... או במילים אחרות; מתעלם ממני.הוא לא חצוף או אגרסיבי אליי כמו שהוא היה, אבל בכל פעם שאנחנו יחד בחדר הוא ממהר לצאת או להתחמק. חשבתי שלאחר כל מה שהיה יתפתח בינינו משהו- אבל הוא כל כך קשה.
זה לא פשוט לגרום למישהו כמו ריידר להיפתח, אבל גם כשחשבתי שאני מתחילה להצליח- טעיתי. זה מרגיש כאילו אנחנו רצים במעגלים ותמיד חוזרים לאותה נקודה לא משנה מה.
זה הפעם חייב לבוא ממנו. אני לא מתכוונת לשבת ולנסות להכריח אותו לדבר איתי, אם זה לא בא ממנו... אני מפסיקה לנסות.
"בל!" קריאתה של אבריל גרמה לי להרים את ראשי במהירות ולהתנתק ממחשבותיי. "ממ?" שאלתי ללא קול, מחפשת תנוחה נוחה על מיטתה, שעליה ישבתי יחד עם אריאנה.
"השמלה הזו או... זו?" אבריל מיקמה את שתי השמלות השחורות והשונות על גופה והחליפה בינהן כמה פעמים.
"השנייה," אריאנה ענתה והסכמתי איתה. "לאן את הולכת?" שאלתי כאשר אבריל הניחה את השמלה הראשונה בתוך ארונה ואת השנייה תלתה בעזרת הקולב על ידית הארון.
"קייל הזמין אותי למפגש משפחתי אצלו מחר." אייב' ענתה, משלבת את ידיה יחד. שפתיי התמתחו לחיוך רחב.
"אל." אבריל הספיקה לקטוע אותי לפניי שבכלל פתחתי את פי. צחקתי, מחייכת אל אריאנה. אני ידעתי שהיא לא תצליח לשמור על ההתנהגות הקרירה שלה מולו, היא סוף סוף נשברה.
"זה בסך הכל משהו משפחתי, תפסיקו לחייך ככה." היא מלמלה כאשר התיישבה על מיטתה מולנו וחטפה את הלפטופ מחיקי. "הא כן?" אריאנה הרמתי גבה, ואני שמרתי על חיוכי.
"אני מתעלמת ממכן." אבריל כיווצה את שפתיה, נאבקת בדחף לחייך.
"מה איתך בל?" אריאנה שאלה, מעבירה את עיניה הגדולות אליי. "הא?" שאלתי בבלבול.
"את יודעת, את וריי-" לפני שהיא הספיקה לסיים את שמו הנחתי את ידי הקטנה על פיה. אני ממש לא צריכה שאבריל תדע על ה'מערכת יחסים' ביני לבין ריידר, אם בכלל לקרוא לזה ככה.
"את ומי?" אייב' הרימה את ראשה מן הלפטופ, מרימה את גבותיה הכהות בסקרנות. "ר-ראיין. היא התכוונה לשאול עליי ועל ראיין." זרקתי מיד.
"ידעתי שמשהו הולך ביניכם חוץ מידידים." אבריל קרצה בשובבות וחזרה להביט במסך. העברתי את מבטי אל אריאנה המבולבלת, נותנת לה מבטי אימה.
כשאבריל הייתה עסוקה במחשב הנייד וזימרה לשירים של ברונו מארס, אריאנה לחשה לעברי -"זה אמור להיות סוד? עלייך ועל ריידר?"
"לא," לחשתי בזהירות, מציצה לעבר אייב', "טוב כן, כי אם אבריל תדע, או טיילר, הם ימותו. טיילר לא סומך עליו ואייב' שונאת אותו. הם חושבים שהוא כמו-"
YOU ARE READING
השילוב המושלם
Novela Juvenil*"השילוב המושלם" זו הגרסה הישנה והלא משוכתבת של החלק הראשון בספר שלי "סיבוב שני", והיא נכתבה ב2013. אני משאירה את זה באתר כי אני יודעת כמה אוהבים את הגרסה הזו והתאהבו בה לראשונה, אבל בשביל לא לבלבל את עצמכם תפרידו בין הסיפור הזה לחלק הראשון בספר החד...