נשארתי בשקט, מחכה לרגע שבו ריידר יפתח את הדלת כשליבי לא מפסיק לפעום במהירות."מה קורה פה? את יודעת-"
"ששש..." הנחתי את ידי על פיו, מסמנת לו להיות בדממה. הוא נאנח והנהן בראשו, ואני הורדתי את ידי ממנו לאחר שהבטיח שיהיה בשקט.
הדלת בסלון נפתחה, ומיד הצמדתי את אוזני אל דלת הארון בשביל לשמוע. ראיין עשה כמוני כשפניו מול שלי.
"בנות הצופים כאן!" קול משועשע וגברי נשמע. "סתום כבר, פול." קול גברי אחר ושונה נשמע.
"מה אתם עושים פה?" ריידר שאל. כששמעתי את הדלת נסגרת בחזרה הבנתי שהגברים בתוך הדירה.
"מה? אתה לא מתגעגע אלינו? הבאנו בירה!" הגבר ששמו התברר כפול דיבר. "היינו באיזור, שמענו שאתה עושה צרות." הגבר השני והנוקשה יותר דיבר.
"אל תלחיץ אותו, בלייז. הכול בסדר ריידר, טיפלנו בכמה בחורים שהיו פה למטה והתכוונו לעלות, אני מניח שהם עקבו אחריך." פול אמר. אז כן עקבו אחרינו? לא משנה מי הגברים האלה, אני מודה להם כל כך שהם היו באיזור.
"טיפלת בהם...?" קולו הלחוץ של ריידר נשמע. "כן נו, אתה יודע, הרגנו אותם." הקול העוצמתי והקשוח, שהתגלה כגבר ששמו בלייז, דיבר. בלעתי את רוקי בחרדה. הם הרגו אותם...? עם אילו אנשים בדיוק ריידר מסתובב?
"אל תדאג ריי," פול גיחך קלות, "עשינו את זה בשקט. שבירת מפרקת עושה את העבודה."
עיניו הירוקות של ראיין שהביטו בי גדלו למשמע הדברים, וכך גם עיניי הכחולות.
"מי אלה?" ראיין לחש לעברי בפחד. "שש.." לחשתי בחזרה, מהדקת את אוזני אל הארון.
"ואיפה הגו-"
"בכל מקרה," בלייז קטע את ריידר שהחל לדבר, "שמענו שהתחרת נגד הדפוק הזה... וינסנט?"
"כן." ריידר ענה בשקט, אך עדיין יכולתי לשמוע. רק מקולו יכולתי לשמוע כמה מאויים ולחוץ הוא. זו הפעם הראשונה שאני רואה, או יותר נכון; שומעת אותו כך.
"מה אמרנו לך לגביי השטויות האלה?! אנחנו לא צריכים עוד אויבים שינסו לתקוע לנו סכינים בגוף בכל רגע שתינתן להם ההזדמנות." בלייז נחר בזעם. עוד אויבים?
"מספיק בלייז. בואו לא נדבר על זה ונשתה," פול הרגיע את כעסו של בלייז.
"בל, אולי כדאי ש-"
"שש," סיננתי ברגע שראיין פתח את פיו, הפעם חזק יותר ממקודם. השקט ששרר מן הסלון גרם לעיניי לגדול מעט בלחץ.
"יש פה מישהו?" בלייז שאל. נשמתי נעתקה. עיניו של ראיין גדלו גם כן, וניסיתי לשמור על מצב הרוח שלי יציב ולא להתעצבן עליו.
"לא, הגעתי לבד." ריידר מיהר לומר. להפתעתי, עם הרבה יותר ביטחון בקולו. "בכל מקרה," הוא דיבר שוב, "מה עשיתם פה באיזור?"
YOU ARE READING
השילוב המושלם
Teen Fiction*"השילוב המושלם" זו הגרסה הישנה והלא משוכתבת של החלק הראשון בספר שלי "סיבוב שני", והיא נכתבה ב2013. אני משאירה את זה באתר כי אני יודעת כמה אוהבים את הגרסה הזו והתאהבו בה לראשונה, אבל בשביל לא לבלבל את עצמכם תפרידו בין הסיפור הזה לחלק הראשון בספר החד...