פרק 28: המוחץ

14.9K 731 91
                                    




מאז החתונה, אבריל חזרה לעצמה. וכשאני אומרת זאת אני מתכוונת ל; חזרה למשוך אותי למסיבות.

זו המסיבה הראשונה שאין לי בעיה איתה מאז שהגענו לקמפוס, כיוון שעכשיו אני עם ריידר, מה שגורם לי ליהנות הרבה יותר.

הקמפוס היה מפוצץ במתבגרים שרקדו ובכוסות שתייה שנזרקו על הרצפה. קייל ואבריל החליטו לעשות תחרות שתייה כשרוב הסטודנטים הריעו ועמדו סביבם במעגל.

ריידר עמד מאחוריי כשידיו סביבי ואריאנה ולוקי עמדו לידנו יחד עם שאר האנשים. "הם משוגעים." ארי פתחה את פיה בהפתעה. "אה אה." לוקי הנהן בהסכמה.

"אל תדאגו, הם עוד מעט יפסיקו עם זה. יותר נכון, קייל ייכנע ויפסיק עם זה כי הוא לא יצליח להמשיך, אייב' מעולה במשחקי שתייה." גיחכתי קלות.

"גם קייל," ריידר אמר. "הו... אז אני לא בטוחה שהם יפסיקו בכלל." אריאנה נלחצה יותר ויותר. "אל תדאגי, רק צריך לדאוג שהם לא יקיאו אחד על השנייה." לוקי הרגיע אותה, צוחק מעט.

הקולות שהריעו גרמו לי לסובב את ראשי בחזרה אל שניי חבריי שעמדו במרכז המעגל. רון לקח את ידה של אבריל והרים אותה באוויר, מכריז עליה כמנצחת.

"אמרתי לך!" חייכתי וסיבבתי קצת מראשי בשביל להביט בריידר. הוא רק משך בכתפיו בחיוך קטן.

"ה-היא לא נורמלית!" קולו של קייל נשמע, מה שגרם לי לסובב את ראשי בחזרה. "אני אומר לכם, האישה הזו מפתיעה אותי מיום ליום יותר ויותר." הוא חייך במבט מרוצה כשהביט בה קופצת באושר מן הניצחון.

כשגוף נעמד לצידי, סיבבתי את ראשי והרמתי את מבטי מעלה. כשפניו של ראיין התגלו, חיוכי התרחב. "היי!"

"היי, מי ניצח?" ראיין שאל בחיוך לאחר שהבזיק מבט אל ריידר. יכולתי להרגיש בידיו החזקות של ריידר מהדקות את אחיזתו בי, ונאנחתי קלות. מתי הם יפסיקו עם זה?

"אני ניצחתי." קולה העליז של אבריל נשמע כשהיא התקדמה אלינו, צולעת בהליכתה. קייל מיהר להחזיק אותה לפני שנפלה וצחק, אך עדיין מיהר לדאוג לבריאותה. הוא אחז בה והודיע לנו שהוא לוקח אותה לחדר שלה.

רון השמיע את קולו שוב, והעמיד באמצע המעגל שני אנשים נוספים. "סיבוב הבא, חבר'ה! אנדי ו-"

קולות של מכוניות חורקות גרמו לדבריו של רון להיקטע, כך שמע נשמע היה רק המוזיקה הקצבית. כולם סובבו את גופם אל עבר מקור הרעש, וכך גם אני וריידר. החריקה נעצרה וכך גם המכוניות. לא יכולתי לראות משהו כיוון שהיו המון אנשים שחסמו את טווח הראייה שלי.

שמעתי את דלתות המכונית נפתחות, ודמיינתי לעצמי שיצאו מתוכה. הרמתי את ראשי אל ריידר שעמד לידי והיה גבוה ממני, כך שהוא כן ראה. עיניו גדלו במידית.

השילוב המושלםWhere stories live. Discover now