1

12.4K 127 17
                                    

Edit: als je verder in het boek komt zijn de hoofdstukken ongeveer 500 worden en vind ik ze persoonlijk beter dan de eerste paar hoofdstukken😅💕

Pov: Skyler

Ik kijk Mike met betraande ogen aan. Dit kan hij niet menen. Dit is niet waar. We hebben zoveel herinneringen en die gooit hij nu met een boogje de prullenbak in.

'Het spijt me' en met die woorden loopt hij mijn kamer uit.

Ik laat me in mijn kussens vallen en begin te huilen. Het is dus wel waar. Al mijn liefde voor niks geweest. Voor hem was het een groot spel en hij heeft mij erin gespeeld. De klootzak.

Niet veel later voel ik een zachte hand op mijn rug die heen en weer wrijft. 'Hé lieverd wat is er?' vraagt mijn moeder. Ik ga rechtop zitten en kijk mijn moeder aan. 'Hij... hij vindt een ander leuk' zeg ik en laat me in mijn moeders armen vallen. Zo blijven we nog even zitten. Terwijl mijn moeder mij geruststelt.

'Kom we gaan eten' mijn moeder trekt me overeind en ik sjok achter mijn moeder aan naar de eettafel. Mijn vader en mijn zus Kyra kijken me raar aan als ik aan tafel ga zitten. Mike heeft het uitgemaakt legt mijn moeder uit. Weer komen de tranen naar boven.

Als ik eindelijk mijn eten op heb ga ik naar boven en plof op mijn bed. Ik start mijn laptop op en open Netflix. Ik scrol door alle films tot ik een leuke zie. Als ik eindelijk lekker zit druk ik op spelen.

Wanneer de film is afgelopen merk ik pas dat er tranen over mijn wangen lopen. Snel ga ik naar de badkamer om te douche en mijn tanden te poetsen. Ik trek mijn pyjama aan en ga in bed liggen. Niet veel later val ik in slaap.

************************************
280 woorden
Hey guys,
Ik hoop dat jullie het boek nu al leuk vinden.
En als jullie fouten zien mag je het zeggen.💖💖

My roommate {#Wattys 2019}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu