26

3.4K 51 0
                                    

Pov: Mason

Ik ben al wakker maar laat mijn ogen nog gesloten. Ik weet dat Skyler en Shawn toch nog niet wakker zijn waardoor ik me tegen Twan nestel en een kus in zijn nek geef. Twan slaat zijn arm om mijn middel heen, hij is dus ook wakker geworden. Toch laat ik mijn ogen nog steeds gesloten. Ik voel de vingers van Twan over mijn middel strijken. Ik geniet van zijn aanraking en geef nog een klein kusje.

Skyler of Shawn beweegt waardoor ik doe alsof ik echt slaap. Twan heeft het ook door en stopt met mijn middel te strelen. Even later wordt er een dekentje over ons heen gelegd, dus ik gok dat Skyler wakker is want Shawn zou dat niet doen. Toch ga ik nog dichter tegen Twan aanliggen. Skyler maakt een of ander piep geluidje en gaat dan ook weer liggen. Gelijk strelen de vingers van Twan weer over mijn middel en knijpt er een keer lichtjes in.

Ik wacht nog een paar minuten voordat ik mijn ogen open doe en Twan een echte kus op zijn mond geef. Wat houd ik toch van hem. Hij glimlacht en opent ook zijn ogen. 'Ik houd van je' fluistert hij heel zachtjes zodat ik het alleen kan horen. 'Ik houd ook van jou' fluister ik net iets harder met een glimlach. Ik ga op zijn middel zitten en leg mijn handen om zijn hoofd waarna ik naar voren leun en onze lippen met elkaar in contact komen.

Ik sla de deken van me af en sta op van de bank. 'Kom' zeg ik tegen Twan en steek m'n hand uit. Hij pakt mijn hand aan en komt tegenover me staan. Ik neem hem aan mijn hand mee naar de keuken. Als we bij de keuken zijn pakt Twan me gelijk vast bij mijn heupen en duwt me tegen het aanrecht aan. 'Iemand is hier ongeduldig' grinnik ik. 'Ooh shut up, Ik weet dat jij het ook wilt' zegt hij met een ondeugende grijns. Daar heeft hij een punt. Ik leg mijn handen in zijn haar en frunnik daaraan. Ik trek hem naar me toe en we belanden in een mooie zoen. Hij neemt de leiding zoals altijd, hij is ook een kop groter dan dat ik ben, hij is sterker dan dat ik ben, hij is emotioneler dan dat ik ben en hij is mijn vriendje.

Ik trek me na een tijdje terug vanwege adem tekort en een hongerig gevoel. 'Srambled egg?' Vraag ik. Hij knikt en ik pak voor iedereen een ei uit de koelkast. Twan komt achter me staan en slaat zijn armen om mij heen zijn handen wrijven over mijn buik. Uit de woonkamer hoor ik stemmen dus die twee zijn ook wakker geworden. Twan legt zijn hoofd op mijn schouder en mompelt wat voor zich uit. Ik leg op elk bord twee sneetjes brood en gooi er dan wat ei overheen. Ik pak twee borden en geef ze aan Twan om daarna de andere twee borden te pakken. Ik geef nog snel een kus tegen zijn wang en volg hem dan naar de woonkamer waar Skyler en Shawn nog steeds op de bank liggen.

************************************
531 woorden

My roommate {#Wattys 2019}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu