Pov: Skyler
'Buby, kan je me zo naar Alice brengen' vraag ik aan Shawn. 'Tja ik moet toch nog iets goed maken, hè' zegt hij met een knipoog. Mijn wangen worden zoals altijd weer warm en roze. 'Maar we moeten straks ook nog even naar de studio van Josh' zegt Shawn. Hij weet weer iets wat ik nog niet weet, ik zie het gewoon aan hem. 'Dan gaat Alice maar gewoon mee' zeg ik simpel. Shawn lijkt even na te denken maar knikt dan alsnog. 'Hoe laat moeten we in de studio zijn' vraag ik. 'Rond elf uur, dus we moeten eigenlijk wel nu vertrekken.'
Ik pak snel mijn eitje die Mason voor me gemaakt heeft en prop het in me mond. Struikelend over de schoenen die in de gang staan loop ik naar de voordeur. Ik wacht tot Shawn ook al zijn spullen bij elkaar heeft voor ik de deur open. 'Altijd weer op dezelfde wachten' grinnik ik. Shawn grijpt me van achter beet en tilt me zo de deur uit. Wacht. Mijn telefoon. 'HO STOOOP MIJN SCHATJE' schreeuw ik lachend. Shawn laat me los en ik ren naar binnen. Ik grits mijn telefoon van de tafel en ren weer terug naar Shawn. 'Dusss op wie is het nu weer wachten' 'oh shut op.' 'Wacht, als dat je schatje is wat ben ik dan?' 'M'n mattie' grinnik ik.
Als we in de auto zitten pakt Shawn zoals altijd weer mijn knie vast. Zo'n klein gebaar maar het betekent zoveel voor mij. 'Grote kans dat Alice straks gewoon nog in bed ligt' grinnik ik. 'Heeft ze een ochtendhumeur' vraagt Shawn lachend. 'En hoe' denkend aan alle keren dat we sleepovers hielden. 'Wat zijn we weer lief voor elkaar.' 'Zou ik anders wel de moeder bellen zodat zij weet dat we komen' vraag ik. 'Dat lijkt me wel een slim plan, ja' lacht Shawn terwijl hij even mijn kant opkijkt en dan weer op de weg let.
'Hallo met Anja' 'Hoi met Skyler' 'Hee Skyler, hoe is het met je, lang niet gesproken' 'Hahaha nee klopt, alles gaat wel goed maar ik had een vraag.' 'Oké vraag maar' 'We zijn nu onderweg naar jullie en ik wou Alice graag meenemen naar de studio.' 'Ohw ik zorg dat ze uit bed is.' 'Als u zorgt dat er ontbijt voor haar klaarstaat doe ik de rest wel' lach ik. 'Hoorde ik daar nu een "u" je weet dat dat niet hoeft, hè kind. Maar ik zorg dat haar eten klaarstaat.' 'Oké danku- ehh dankjewel.' 'Tot zo' 'doei.'
'En?...Kunnen we haar slaap terroriseren?' 'Reken maar van yes en Anja zorgt ervoor dat er eten klaarstaat als ze wakker is geworden' lach ik. 'Zodat we het zeker gelijk goed kunnen maken met eten' lacht Shawn nu ook. 'Precies.'
************************************
464 woordenHet is vandaag even een kleiner hoofdstukje dan normaal, om het goed te maken, maak ik de volgende dan iets langer😊
JE LEEST
My roommate {#Wattys 2019}
RomanceWat als je verhuisd naar een appartement waar al twee andere jongens wonen? En wat als door 1 van de jongens je leven opeens een hele andere wending krijgt dan je had verwacht?