Pov: Skyler
'SHAWN!! Wat moet ik aan doen' roep ik door het appartement heen. 'IETS WARMS' roept Shawn uit de woonkamer. Ik trek mijn kast open en kijk wat er allemaal in ligt aan warme spullen. Ik ga de kast af en stop bij een bordeaux rode trui. Daarbij doe ik een zwarte broek en sneakers. Ik smeer nog een beetje make-up op mijn gezicht en loop dan naar de woonkamer toe. 'Is dit goed' vraag ik. 'Perfect' krijg ik als antwoord. Er ontstaat een lach op mijn gezicht. Shawn staat op en pakt mijn hand vast en trekt mij mee naar buiten.
'Waar gaan we nou naar toe' vraag ik al voor de zoveelste keer. 'Voor jouw een vraag voor mij een weet' zegt Shawn. Ik kijk weer boos uit het raam van de auto. Er razen allemaal weilanden voorbij. 'Hoelang nog' vraag ik. 'Nog eventjes' zegt hij. 'Maar dat zei je een kwartier geleden ook al' zeur ik. 'Tja dan moet je misschien je mond maar houden, dan krijg je ook geen antwoorden die je eigenlijk niet wilt krijgen' zegt hij met een knipoog.
Een halfuur later rijdt Shawn een parkeerplaats op. 'We zijn er' roept Shawn door de auto heen. Ik duw de auto deur open en stap uit. Er staat een groot gebouw voor mijn neus waar met grote letters ijshal opstaat. 'Gaan we schaatsen' schreeuw ik terwijl ik op en neer spring als een klein kind. Ik kan niet eens heel goed schaatsen maar het is wel leuk. En daarbij kan ik mezelf natuurlijk aan Shawn vasthouden.
We doen onze schaatsen aan die we net van een aardige meneer hebben gekregen. Ik ben alleen te slap om de klipjes dicht te klikken. 'Shawnie?? Kan je me helpen met die klipjes, ik ben daar te slap voor' zeg ik met een pruillip. 'Maar natuurlijk, hier is je redder in nood' zegt hij met z'n handen in zijn zij.
We zetten onze eerste stap op het ijs. Maar ik zou Skyler niet zijn als ik niet uitglijd. Van schrik pak ik Shawn bij z'n arm maar ik trek hem per ongeluk mee in de val. Nu liggen we beide op de grond te lachen. Ik probeer weer te gaan staan maar glijd telkens weer uit. Shawn is het ondertussen wel gelukt om te staan. Hij reikt een hand naar mij uit die ik dankbaar aanpak. Hij trekt me omhoog zodat ik weer op m'n schaatsen sta.
Ik krijg een duw van iemand in m'n rug. Ik glijd naar voren recht op Shawn af. Shawn spreidt zijn armen en vangt mij op in een knuffel. Zo blijven we een tijdje staan tot dat ik omhoog kijk naar zijn gezicht. Hij lijkt het door te hebben en kijkt nu ook omlaag. 'Ik houd van je' komt er uit mijn mond gefluisterd maar net hard genoeg zodat hij het kan verstaan. 'Love you too' zegt Shawn breed glimlachend.
Shawn trekt zich los uit de knuffel en creëert een kleine ruimte tussen ons. Onze handen liggen nog steeds in elkaar en ik ben van plan om ze nog niet los te laten. Ik zie aan de ogen van Shawn dat hij iets wilt gaan zeggen wat hij dan ook doet.
'Lieve Skyler' komt er zenuwachtig uit zijn mond. 'Ja?' Beantwoord ik vragend. 'Wil je mij dezelfde liefde geven, die ik jouw wil geven?' Vraagt Shawn. Ik beantwoord zijn vraag om mijn lippen tegen de zijne te drukken.
'Ja, heel graag'.
************************************
580 woorden
Wow ze hebben hun eerste kus gehad😱 Dankje voor de 600 reads het gaat echt opeens zo snel💕💕 en we staan ook op #1 bij boys 😚
JE LEEST
My roommate {#Wattys 2019}
RomanceWat als je verhuisd naar een appartement waar al twee andere jongens wonen? En wat als door 1 van de jongens je leven opeens een hele andere wending krijgt dan je had verwacht?