Pov: Skyler
Check de a/n op het einde even. Ik stel daar een zeer belangrijke vraag😊 (jullie beslissen wat er gaat gebeuren)
Morgen is het eindelijk zo ver. Mijn eigen optreden en gelijk in de Ziggodome. Ik ben nu al onwijs zenuwachtig moet je nagaan hoe ik me morgen voel. Ik zit op de bank met een kop thee in m'n handen. Ik kan het nog steeds niet geloven dat alles zo snel is gegaan. 'Hey baby, waar denk je aan' vraagt Shawn als hij de woonkamer binnenkomt lopen. 'Morgen' is mijn simpele antwoord. 'Je gaat schitteren' fluistert hij en hij neemt me in zijn armen. 'Waarom fluister je' fluister ik terug. 'Zodat ik zeker wist dat je je best deed om het te horen en dat het dus ook bij je binnen drong.' Ik verstop mijn gezicht in zijn nek holte zodat niemand mijn blozende gezicht kan zien. Ik kan nog steeds niet omgaan met complimentjes. Hij laat zijn vingers door mijn haar gaan en zet een zacht kusje op mijn hoofd. Ik zet mijn thee weg voordat ik op een van ons knoei en knuffel dan weer beter in Shawn's armen. 'I love you' fluister ik. 'I love you more' fluistert Shawn tegen mijn nek aan waardoor kippenvel over mijn lichaam verspreid. 'Impossible' 'It is possible.' Zijn lippen strelen vanaf mijn nek via mijn kaak naar mijn lippen.
'Oh, hier wordt al gekleft' hoor ik Mason zeggen en Twan laat een kleine grinnik. Ik kijk op maar Shawn trekt me alweer terug om een kus op mijn lippen te zetten. Zijn tong dringt mijn mond binnen en ik ga er in mee. Na een tijdje trek ik rustig terug om op adem te komen. Ik laat mijn hoofd op Shawn's schouder steunen terwijl ik naar Twan en Mason kijk die samen in 1 stoel zitten. Wat is het ook een mooi koppel. Wat als ik die dag niet de keuken was ingelopen? Hadden ze dan nog steeds een verborgen relatie? Ik denk dat als ik ze niet had zien zoenen, dat ik er nog steeds achter was gekomen door lichaam taal. Want liefde kan je niet verbergen, het wint, altijd.
'Het is zo mooi' zucht ik. 'Wat is mooi?' Vraagt Shawn. 'Liefde.' 'Mmh' 'Hoe je van iemand zoveel kan houden in een korte tijd. Van iemand die je eerst niet kende daaraan je hart te geven omdat die er om gevraagd heeft om voor jouw hart te zorgen. Dat is gewoon mooi.' 'Ik ben vereerd dat ik jouw mooie hart mag verzorgen' zegt hij. 'Ieuw, liefde' zegt Mason met een nep kots geluidje. 'O man kijk waar jezelf mee bezig bent' grinnik ik. Mason en Twan zitten als een vlecht in elkaar geweeft. Het is moeilijk om te zeggen welke arm nou van wie is. Twan bijt grinnikend in Mason's oorlelletje en laat een kleine grom uit zijn keel ontsnappen. 'En? Wie is top?' vraag ik als grapje. Mason verstopt zich in Twan's nek holte waardoor het meteen duidelijk is. 'Wie denk je' zegt Twan terug. 'Oké ja het is al duidelijk, genoeg hierover' lach ik. 'Je begon zelf, babe' grinnikt Shawn.
************************************
504 woordenNog maar 1 hoofdstukje hierna😱
And a really important question:
Willen jullie een deel 2?
JE LEEST
My roommate {#Wattys 2019}
RomanceWat als je verhuisd naar een appartement waar al twee andere jongens wonen? En wat als door 1 van de jongens je leven opeens een hele andere wending krijgt dan je had verwacht?