Pov: Skyler
Het is iets voor de tijd dat mijn album online wordt gezet. Ik heb al heel veel positieve berichtjes gehad over het liedje zelf en nu komt dus de album bijna. Er staan 11 liedjes op en een bonus die samen met Shawn is gezongen. Nog een halve minuut en dan heb ik echt een eigen album. Het is nog steeds onwerkelijk dat alles zo vlug is gegaan. Ik zit gewoon in een roller-coaster waar ze de stop niet meer kunnen vinden.
'3 seconden' zeg ik tegen mezelf. '2' fluister Shawn naast me. 'ÉÉN' roepen we samen in koor. 'YEAAH' roep ik er nog achteraan. Shawn pakt mijn kin vast en leunt naar me toe. 'Gefeliciteerd' zegt hij zachtjes voor hij zijn lippen op de mijne duwt.
*
Mijn telefoon krijgt geen moment van rust doordat er zoveel berichtjes binnenkomen. 'Babe?' Vraagt Shawn aan me. 'Ja buby' antwoord ik terug. Ik weet dat hij die bijnaam haat maar tegelijkertijd ook leuk vind als ik hem gebruik. Ik kwam erachter toen we een keer bij zijn ouders waren. Toen zij zijn moeder bubly tegen hem en heb ik er buby van gemaakt. Er komt een lichte grijns op zijn lippen te staan, wat mij ook laat lachen. 'Ik heb een cadeautje voor je' zegt Shawn verlegen. Ahw hij is verlegen. Cute. 'Dat hoeft toch niet, buby' zeg ik glimlachend. 'Daarvoor is het al te laat, babe'. Hij haalt een rechthoekig doosje achter zijn rug vandaan en geeft het aan mij. 'Zelf ingepakt' zegt hij trots. Ik glimlach nog naar hem en haal dan de verpakking eraf.WAT. 'Dit is veelste duur' zeg ik. 'Je hebt het nodig' zegt hij. 'Maar... Maar ik had gezegd dat je nooit zoveel geld aan me moest uitgeven' 'je hebt het nodig, babe. Je kan niet met 1 rond blijven lopen die steeds vastloopt omdat hij het niet aankan door alle berichten'. 'M-maar, je, i-ik' stotter ik, geen idee wat ik wou gaan zeggen. 'Ik neem hem niet terug, dus je moet hem wel houden' grijnst hij vermakelijk. 'Ik hem trouwens ook al een beetje ingesteld'. Ik kijk hem vragend aan, maar hij wijst naar de mobiel in m'n handen. Ik druk op het aan knopje. De mobiel start op en bij het vergrendelscherm staat op de achtergrond een foto van mij en Alice. Er zit nog geen code op dus ik veeg over het scherm heen om het verder te openen. Op de achtergrond van het home scherm is er een foto van mij en Shawn, de lelijkste foto die we ooit gemaakt hebben maar wel een hele schattige. 'Je moet even naar WhatsApp gaan' zegt Shawn naast me. Ik ga naar WhatsApp en zie mijn familie en vrienden al staan. Ik open de chat van m'n zus omdat ze helemaal bovenaan staat. Weer komt er een foto als achtergrond waar ik en mijn familie opstaan. 'Dankjewel' zeg ik en ik geef een kus aan Shawn.
'Hey tortelduifjes' zegt Mason achter ons. 'Je bent er weer' zeg ik blij. 'Hoe was het met Twan in Barcelona? Was het leuk? Wat heb je allemaal gedaan? Wow je bent bruin geworden' vuur ik de vragen op hem af. 'Ho ho één vraag tegelijkertijd alsjeblieft' lacht Mason.
************************************
543 woordenMijn nieuwe boek staat erop!!
*even schaamteloze zelfpromotie😆😂*
En misschien iets minder goed nieuws het einde van dit boek komt al een beetje inzicht😔
JE LEEST
My roommate {#Wattys 2019}
RomanceWat als je verhuisd naar een appartement waar al twee andere jongens wonen? En wat als door 1 van de jongens je leven opeens een hele andere wending krijgt dan je had verwacht?