Pov: Skyler
Ik hoor stemmen op de achtergrond die mij wakker maken. Ik open m'n ogen en voel me stijf. Als ik omhoog kom snap ik waarom. Ik lig op Shawn op de bank. Blijkbaar zijn we gister op de bank in slaap gevallen en hebben we de tv aangelaten. Op de tafel ligt de afstandsbediening van de tv. Snel grijp ik naar het ding en zet de tv uit.
Ik kijk waar gisteravond Mason en Twan zaten. Aah ze liggen er zo cute bij. By the way Shawn ook maar Mason en Twan liggen precies hetzelfde als hoe ik net op Shawn lag. Alleen heeft Twan nog zijn arm om Mason's middel liggen. Ik pak snel mijn telefoon erbij om een foto te maken want ik denk niet dat ik dit nog vaker te zien krijg. Ik kijk nog een paar seconden naar de foto om te kijken of die goed gelukt is voordat ik opsta en twee dekens pak. 1 deken leg ik over Mason en Twan neer waardoor ze nog dichter tegen elkaar kruipen. Zo freaking schattig. Als ze een relatie zouden hebben dan was ik de grootste shipper van het universum. Het andere dekentje leg ik over Shawn en mezelf neer. Ik nestel eerst weer goed tegen Shawn aan voordat ik m'n ogen weer sluit om verder te slapen.
*
Het matras onder me begint te bewegen waardoor ik mijn ogen open. O jaa das waar ook ik lig niet op een matras maar op een levend wezen. Ik til m'n hoofd op zodat ik Shawn kan aankijken. 'Goodmorning princess' zegt hij met z'n schorre ochtend stem. 'Goodmorning Shawnie' zeg ik lachend en geef hem een kus op z'n mond. Ik draai me om in z'n armen zodat ik op m'n rug kom te liggen en zo de kamer in kan kijken.Twan en Mason liggen niet meer op de bank. Ik pak mijn mobiel erbij en laat Shawn de foto zien die ik eerder deze ochtend had gemaakt. 'Hoe heb je die gemaakt' vraagt Shawn. 'Met mijn mobiel' zeg ik als grapje. 'Wow nee echt man, ik dacht even met je schoen' zegt hij sarcastisch. 'Ik ben een vrouw' zeg ik om hem te irriteren. 'Ik werd vanochtend wakker doordat de tv te veel herrie maakte en toen lagen ze er zo bij en ik vond het wel cute' voeg ik snel toe voordat hij iets kan zeggen. 'Waar zijn ze eigenlijk'. 'Volgens mij in de keuken, onbijt aan het maken' zegt Shawn.
Niet veel later komen Mason en Twan inderdaad uit de keuken met 4 borden. Ik zet mezelf recht op de bank voordat ik het bord van Mason aanpak. SCRAMBLED EGG. Dit is echt zo lekker in de ochtend. Ik ben blij dat er iemand in dit huis woont die goed kan koken. Ik hoef in ieder geval niet bang te zijn dat ik uithonger want hier krijg ik goed te eten. Ikzelf kan ook wel een beetje koken, maar niet zo goed als Mason en Twan.
************************************
503 woorden
JE LEEST
My roommate {#Wattys 2019}
RomanceWat als je verhuisd naar een appartement waar al twee andere jongens wonen? En wat als door 1 van de jongens je leven opeens een hele andere wending krijgt dan je had verwacht?