₩
Pov: Skyler
Ik voel mijn mobiel in mijn kontzak trillen, ik laat Shawn los en pak mijn mobiel uit mijn kontzak. Mijn zus heeft een berichtje gestuurd.
Ik draai me om naar mijn zus en steek mijn tong uit.
'Zullen we je een house tour geven' vraagt Shawn. Ik zie nog snel hoe Kyra naar me knipoogt voordat ik antwoord geef.'Dit is dus de woonkamer' zegt Shawn. 'Wow nee echt ... Ik dacht dat dit de badkamer was' zeg ik sarcastisch. Shawn en Mason moeten allebei lachen maar mijn familie blijft stil, zij zijn ondertussen mijn sarcasme een beetje zat denk ik. We lopen de gang op en Mason opent een deur. 'Hier is de badkamer en ernaast is het washok' zegt Mason. Shawn opent een andere deur, 'hier is mijn kamer'. 'Mag ik binnen kijken' vraag ik. 'Euh. . . Ja tuurlijk?' Ik stap de kamer in en kijk rond.
Er staat een tweepersoonsbed tegen de muur en in de hoek staat een bureau met een computer en keyboard naast het bureau staat een rek met niet 1 ook niet 2 maar 4 gitaren! Holy shit.Zou hij ook kunnen zingen? Zou ik het vragen? Ach waarom ook niet. 'Hey uhm vraagje ... begin ik. 'Vraag maar raak' zegt Shawn. 'Kan je ook zingen' vraag ik uiteindelijk. Ik hoor Mason lachen en kijk hem vragend aan. 'Ik wou dat hij een keer zijn stembanden met rust liet' zegt Mason lachend. Ik moet lachen door zijn opmerking en zie in mijn ooghoek dat Shawn beschaamd naar zijn voeten kijkt.
'Laten we doorgaan' zeg ik. Ik loop de kamer uit opweg naar de volgende deur. 'Nou ... Dit is mijn kamer' zegt Mason. Hij doet de deur open en ik loop naar binnen. 'Dus jij gaat nu al zonder te vragen naar binnen' hoor ik Mason zeggen met nadruk op nu al. Ik draai me om zodat ik Mason aankijk. 'Ja dat heb je goed gezien' zeg ik voor de grap. 'Skyler'... zegt m'n vader streng. 'Pap het was maar een grapje hoor' zeg ik.
Ik kijk in Mason's kamer rond. Wat gelijk opvalt is dat de kamer heel industrieel is ingericht. De kamer heeft een bakstenen muur en aan het voeteneind van het bed staat een leren bankje wat matcht met het bed. Op de verwarming staat/ligt een propeller.
We gaan de kamer uit en lopen naar de deur naast Mason's kamer. Ik maak de deur open en de badkamer komt tevoorschijn. Ik doe de deur weer dicht en loop naar de allerlaatste deur. Dit moet mijn slaapkamer zijn. Ik wil de deurklink pakken maar iemands anders hand schiet onder mijn hand door, waardoor mijn hand op diegenens hand ligt. Ik volg de arm naar boven en kom bij de ogen van Shawn uit. Ik haal snel mijn hand van zijn hand af en kijk weg. Shawn maakt de deur open en ik ga naar binnen. Het ziet er precies uit als op de foto maar toch is het mooier.
************************************
497 woorden
Dankje voor de 50 lezers ik dacht in het begin dat niemand het ooit zal lezen. Dankje😰😙Wat vinden jullie van de kamers?
JE LEEST
My roommate {#Wattys 2019}
RomanceWat als je verhuisd naar een appartement waar al twee andere jongens wonen? En wat als door 1 van de jongens je leven opeens een hele andere wending krijgt dan je had verwacht?