48

2.2K 39 20
                                    

Pov: Skyler

Na een halfuurtje parkeert Shawn eindelijk de auto bij de studio. 'Dus dit is where the magic happens' Vraagt Alice blij wanneer we de auto uitstappen. 'Ligt eraan welke magic je bedoelt' zegt Shawn en wiebelt met zijn wenkbrauwen. Alice proest het uit en ik sla plagend op Shawn's arm. Ik zie al een bodyguard op ons aflopen en de paparazzi bij de ingang staan. Die zijn ook echt overal. Ze weten altijd veel eerder waar ik naartoe ga voordat ik zelf heb besloten waar ik heen ga. We lopen achter de bodyguard aan die ervoor zorgt dat we makkelijker naar binnen kunnen. Er is een paparazzo die vraagt of ik zin heb in het concert. Ik antwoord op die vraag terwijl ik verder loop. Sommige beroemdheden beantwoorden helemaal niks van paparazzi of negeren ze maar dat vind ik een beetje onbeschoft. We lopen door de deur heen die de bodyguard open houdt. Ik bedank hem en loop naar de opneem ruimte toe.

Ik zie Josh al zitten met nog 2 andere vrouwen. Ik loop er naar toe en geef Josh een snelle knuffel en stel me voor aan de andere twee vrouwen. Julia en Kristy. 'Deze twee vrouwen gaan voor je kleding en make-up zorgen op dé Dag. Maar ze wouden nu alvast kijken wat er een beetje bij je past' zegt Josh. Ik knik en laat me meenemen door de twee vrouwen naar een andere ruimte. 'Het is maar goed dat je twee extra paar ogen mee hebt genomen. Kunnen ze helpen uitzoeken' zegt Kristy grinnikend. 'Ik denk dat je aan Shawn niet zo veel zou hebben. Die zegt toch op alles wat ik aantrek ja' lach ik. Kristy geeft me de eerste outfit aan. Ik slik duidelijk omdat het echt een heel sexy outfit is.

Als ik de lapjes stof om mijn lichaam heb gedaan doe ik de deur open

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Als ik de lapjes stof om mijn lichaam heb gedaan doe ik de deur open. Shawn bekijkt me en loopt niet veel later op me af met een kleed die hij van de bank leuning haalt. Hij wikkelt het om me heen en zegt: 'te bloot.' Ik lach om zijn reactie terwijl hij me langzaam terug duwt naar de kamer. 'Dan gaan we maar voor outfit nummer twee' zegt Julia en ze geeft me de outfit. Het is al iets meer bedekt dan de vorige maar nog steeds sexy.

 Het is al iets meer bedekt dan de vorige maar nog steeds sexy

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik loop weer naar de deur toe en laat het zien. 'Beter maar nee' zegt Shawn weer. Ik heb meer aan Shawn dan ik dacht, Alice daarentegen staat me steeds met open mond aan te kijken. De rollen zijn een keer omgedraaid. Ik maak m'n weg weer terug naar Julia en Kristy die met nog een andere outfit in hun handen staat.

Dit vind ik de leukste tot nu toe en volgens mij is Shawn het met me eens

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit vind ik de leukste tot nu toe en volgens mij is Shawn het met me eens. Hij staat versteend naar me te kijken en Alice staat als een malloot op en neer te springen. 'Nou wij weten wat voor soort outfits we klaar moeten leggen op die dag' grinnikt Julia. 'Wordt dit niet de outfit dan?' vraag ik verbaasd. 'Deze leggen we er wel tussen maar we leggen er ook andere soorten die op deze lijken erbij, zodat je kan kiezen' zegt Kristy. Ik heb nu al keuzestress voor die dag.

************************************
544 woorden

Wie weet welke celebrity's dit zijn? Wie het goed heeft krijgt een virtueel snoepje😊😂

My roommate {#Wattys 2019}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu