Pov: Skyler
Ik word wakker uit mijn droom. Ik wil op mijn rug gaan liggen maar iets houdt me tegen. Ik til mijn hoofd op en merk dat ik op iemand lig. En die iemand is Shawn. Shawn heeft zijn arm strak om mij heen geslagen en houdt me stevig vast. Ik laat een zucht ui mijn mond ontsnappen. Als ik een beetje aan Shawn's vingers heb gefrunnik verslapt zijn greep. Ik draai me -nog steeds in zijn arm- om en zie dat Alice ook wakker is.
'Goedemoooooooorrgeeeeeeen' zeg ik fluisterend op de manier van de postcode loterij man. 'Hai' zegt Alice terug met een schorre stem. Ik wil opstaan om naar het toilet te gaan maar nog steeds houdt Shawn me stevig tegen zich aan. 'Als het noodzakelijk van belang is mag je toch iemand een klap geven' vraag ik aan Alice. 'Uhm ... ja' geeft Alice twijfelend antwoord op mijn vraag niet wetend wat ik bedoel.
Ik steek mijn hand omhoog en laat mijn hand neerkomen in Shawn's gezicht. Hij schrikt wakker en zijn arm glijdt van mijn lichaam af. 'Sorry noodgeval' zeg ik terwijl ik naar het toilet ren.
Ik loop de woonkamer in en zie dat Alice samen met Shawn aan het praten is. Zodra Alice mij ziet vormt er een duivelse grijns op haar gezicht. Shawn draait zich om en krijgt dezelfde grijns op zijn gezicht. Hij loopt naar me toe en zijn lippen vormen het woord 'payback'. Ik zet het op een sprint op weg naar de keuken. Ik ben niet snel genoeg waardoor mijn pols in Shawn's hand zit. Er trekt een tinteling door mijn pols maar ik probeer het niet te laten zien. Shawn legt mij over zijn schouder heen als gevolg laat ik een harde gil. Ik word op de bank neergegooid en vier paar handen beginnen mij te kietelen. Terwijl ik Alice helemaal niks heb aangedaan, toch?
'Genade' roep ik lachend. De vier handen verlaten mijn buik nog steeds niet. 'Genade' roep ik weer. 'Sorry maar dat is niet de code' zegt Shawn lachend. 'Wat is het dan' vraag ik nog steeds lachend. 'Voor jouw een vraag en voor ons een weet' zegt Shawn weer. 'SHAWN JIJ BITCH' roep ik. 'Volgens mij heb ik die gezegde eerder gehoord. Jij houdt wel van die gezegde, hè' vraagt Shawn terwijl hij gestopt is met kietelen. 'Volgens mij heb ik de code gekraakt' zeg ik en spring van de bank af voordat ze me opnieuw beginnen met kietelen.
'HONGER' roept Alice opeens waardoor ik schrik. 'ETEN, IK WIL ETEN, SHAWN IK WIL ETEN' schreeuw ik terwijl ik ondertussen rond Shawn aan het springen ben. 'Luchtarlarm' zucht Shawn en loopt naar de keuken.
Even later komt Shawn terug met ontbijt uit de keuken. Hij zet het op de tafel neer en ik ren ernaar toe met Alice op me hielen. 'JE BENT DE BESTE SHAWN' roep ik weer. 'Net was ik nog een bitch maar ik houd ook van jou, Luchtalarm' zegt Shawn.
Ik word helemaal warm van binnen en ik voel dat ik rode wangen krijg. Snel verstop ik mijn wangen in mijn handen voordat iemand ze kan zien.
************************************
524 woordenWeer een extra update omdat we alweer de 300 reads hebben gehaald😱😘 het gaat allemaal zo snel. Ik ben jullie daar echt dankbaar voor💕
JE LEEST
My roommate {#Wattys 2019}
RomanceWat als je verhuisd naar een appartement waar al twee andere jongens wonen? En wat als door 1 van de jongens je leven opeens een hele andere wending krijgt dan je had verwacht?