Pov: Skyler
Ik sta in mijn kamer mijn haar te doen. Shawn zit achter me wat op z'n telefoon te klieren omdat hij op mij moet wachten voordat we naar de winkels kunnen. Ik heb mijn Spotify play-list aangezet en neuriënd draai ik mijn haar in een knot. Het liedje vervaagt en er komt een ander liedje in de plaats. Als de eerste noot gespeeld is herken ik hem al. Het is River of Tears van Alessia Cara.
Still got the flowers that you sent
And the note that you wrote and said
That we're meant to be forever
I keep them all as evidence
In a drawer under the mirror
Filled with empty promises
I don't know why
I keep letting you lie to me
Hard as I try
It seems I can't break away
I thought that you would be the hero
Come and save the day
But you're a villain
Your sins unforgiven'Ik wist niet dat je kon zingen' hoor ik plots achter me waardoor ik opschrik en me rood voel worden. Shawn kijkt me met een grijns aan. 'Het is ook niet zo goed, maar I don't care. I like to sing, so I sing ook al is het bagger' zeg ik schouderophalend. 'Het is niet bagger of slecht het is juist heel mooi en zuiver' zegt Shawn en hij stopt zijn mobiel in zijn zak nadat hij er nog wat op heeft gedaan. Ik weet niet wat hij heeft gedaan want ik ben niet zo'n iemand die steeds alles wilt weten wat de ander doet. Ieder heeft zijn eigen leven dus ook zijn privé momentjes. De muziek gaat door op de achtergrond maar ik durf niet meer mee te zingen. Bang dat iemand anders het hoort en me zal uitlachen. Shawn zegt misschien wel dat het mooi en zuiver is maar ik weet zelf echt wel beter.
'Princess are you ready to go' Vraagt Shawn dan aan me. 'Always' zeg ik. 'Nee nee, ik vroeg niet of je maandverband nodig had maar of je klaar was om te gaan' grapt hij en hij pakt mijn hand vast. Ik lig dubbel van het lachen terwijl ik meegesleept word door Shawn. Snel roep ik nog naar Mason en Twan dat we naar de winkels zijn om eten te halen voor alle tijden, dus niet alleen voor vanavond maar ook voor vanmiddag en voor wat tussen de middag en avond zit en wat na de avond zit. Ik houd er wel op dat we eten gaan kopen. Ik heb boodschappen eigenlijk altijd wel leuk gevonden. Overal eten om je heen en allemaal aanbiedingen van koekjes en ander ongezonde troep. Daar kan je toch alleen maar gelukkig van worden? Mijn oog valt op een aanbieding van stroopwafels. You know what I mean. 'Shawnie?' Vraag ik met puppy ogen en wijs naar de aanbieding. Meer hoef ik blijkbaar niet te doen want Shawn pakt al een pakje stroopwafels uit het schap en mikt het in ons karretje. Dat was makkelijk. Shawn draait zich om en loopt naar een ander schap om nog iets te halen.
'Sorry maar ben jij toevallig Skyler?'
************************************
523 woordenHeel erg bedankt voor de 1k en dat op de dag voor Kerstmis💕🎄
Hele fijne kerstdagen en alvast een gelukkig nieuwjaar🎆
Xx
JE LEEST
My roommate {#Wattys 2019}
RomanceWat als je verhuisd naar een appartement waar al twee andere jongens wonen? En wat als door 1 van de jongens je leven opeens een hele andere wending krijgt dan je had verwacht?