3

7.1K 90 9
                                    

Zorg dat je wifi hebt zodat je de afbeeldingen kan lezen. Ik zet het voortaan neer met dit teken: ₩
Dus als je dat teken boven een hoofdstuk ziet staan is het handig om wifi te hebben.

Pov: Skyler

Als Alice net weg is komt mijn moeder naar beneden. 'Wie was dat' vraagt ze. 'Alice kwam langs en ze heeft me dit kettinkje gegeven' zeg ik. 'Je moet maar blij zijn met zo'n goeie vriendin'. 'Ben ik ook' zeg ik met een glimlach op mijn gezicht.

*

Ik zit op de bank met een kopje koffie. Als mijn moeder die naast mij zit opeens zegt: 'Skyler we hebben een kamer voor je gereserveerd die dichter bij je studie is'. 'WAT!? zonder met mij te overleggen?' 'Sorry Sky we dachten dat je het wel leuk zou vinden' zegt mijn vader. 'Ik vind het ook wel leuk maar ik wou het zelf uitzoeken' zeg ik half boos.
'Kom Pieter laat Skyler de kamer zien'. Mijn vader start zijn laptop op en tikt iets in. Ondertussen neem ik nog een slok van mijn koffie. Even later zie ik een paar foto's en valt mijn mond open. 'Maar ... maar dat is veel te duur dat kan ik nooit betalen' zeg ik. 'Daarom betalen wij het ook voor je dat hebben we tenslotte ook bij je zus gedaan dus is het wel zo eerlijk dat we het ook bij jou doen' zegt mijn moeder. Ik kijk ze verbaasd aan.

Als ik nog een keer naar de foto's heb gestaard en nog steeds niet kan geloven dat ik daar ga wonen. App ik Alice om te zeggen dat ik uit huis ga.

 App ik Alice om te zeggen dat ik uit huis ga

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik leg mijn telefoon weer weg en neem nog een slok van mijn koffie

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Ik leg mijn telefoon weer weg en neem nog een slok van mijn koffie. 'Euhm Sky?' 'Ja pap' zeg ik. 'We moeten je nog een ding vertellen' zegt mijn vader. 'Wat dan' vraag ik bezorgd. 'Euhm ja... nou het zit zo... je woont niet alleen in die kamer maar euhh met nog twee andere jongens' zegt mijn vader bezorgd.

************************************
333 woorden
Hey guys,
Mijn upload schema loopt helemaal in de soep door vakantie😅. Ik heb vandaag 'eindelijk' wifi. En ik weet niet of ik zondag wifi heb, daarom upload ik vandaag en niet zondag.

Hoop dat jullie het leuk vinden. En wat vinden jullie van de nieuwe kamer? 💕💕

My roommate {#Wattys 2019}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu