19

4K 67 1
                                    

Pov: Skyler

Gaat het dan gebeuren? Gaat hij mij kussen? Ben ik hier wel klaar voor?
Ik word al snel uit mijn gedachte gehaald door een krakend geluid. Ik doe mijn ogen open en kijk waar het geluid vandaan kwam. In de deuropening van de badkamer staat Mason. 'Stoor ik?' vraagt hij met een lachje. 'Nee' zeg ik en wil de badkamer uitlopen. Maar ik word al snel tegengehouden door de hand van Shawn die mijn pols vasthoudt.

'Eigenlijk stoorde je wel' zegt Shawn tegen Mason. Geen seconde later nadat hij dat gezegd heeft trekt hij mij naar zich toe. Buigt zich voorover en fluisterd iets in mijn oor: 'Ik vind je leuk Skyler'. Door zijn warme adem krijg ik kippenvel over mijn hele lichaam. Hij ziet het en grinnikt even. Als antwoord op hem draai ik mijn hoofd en geef ik een kus op zijn wang. Men wat voelt dat goed. Hij trekt mij nog snel in een knuffel. Al zijn lichaamswarmte sluit om mijn lichaam. Ik laat een klein zuchtje ontsnappen en verlaat de badkamer met een rode kreeften kop.

Ik plof neer op de zachte bank. Vlinders vliegen overal door mijn lichaam, het is zo'n fijn gevoel. Een gevoel die ik nooit eerder heb mogen meemaken. Het is een liefde die anders voelt dan de liefde die ik al ken. Het is meer. Meer dan je kan voorstellen. Meer dan je zou denken. Een gevoel die je niet meer van je af wil trekken. Het hoort opeens bij je. Je zou niet weten hoe je zonder dat gevoel moet leven.

*

Ik word wakker door een paar lippen die mijn wang aanraken en een tinteling achterlaten. Vermoeid open ik mijn ogen en kijk in de mooie heldere blauwe ogen van Shawn. 'Hey slaapkoppie, kom je eten?' Vraagt Shawn lief. Ik glimlach door het woord slaapkoppie. Wauw ik ben echt hopeloos verliefd. Ik weet niet eens of we eigenlijk iets hebben. Ik knik snel en rek me even goed uit. Ik volg Shawn naar het eten.

Een lekkere geur komt mij tegemoet. 'Wie heeft dit gemaakt?' Vraag ik. 'Ik natuurlijk' roept Shawn en vormt zijn lippen tot een grijns. Waarom vraag ik het als ik het toch al weet. 'Make that the cat wise' zeg ik glimlachend naar hem en kijk dan Mason aan. 'Het ruikt lekker, Mees' zeg ik. Hij kijkt mij glimlachend aan. 'Dankje, laten we checken of het ook lekker smaakt en niet alleen lekker ruikt' zegt hij met een knipoog.

*
Als mijn bord nacho-schotel vrij is leg ik mijn bestek neer. 'Pfoe ik zit tot de nok vol' zeg ik lachend. Shawn en Mason lachen ook. Ik sta op en verzamel de borden om ze mee te nemen naar de keuken.
Ik ben bezig met een sopje maken voor de afwas als Mason de hoek om komt lopen. 'Wat doe je hier' vraag ik. 'Ik kom je helpen met de afwas' zegt Mason. 'Dat dacht ik effe van niet, jij hebt gekookt dus roep die luiwammes op de bank maar' zeg ik quasi boos. 'Oké oké' geeft Mason zich over, 'LUIWAMMES' roept Mason naar Shawn toe.

************************************
522 woorden
Doordat ik deze week wifi problemen heb gehad zie ik nu pas dat we over de 400 reads hebben😱😍 dank jullie wel💕 ik weet dus niet wanneer we erover heen zijn gegaan maar heel veel liefde naar jullie💗

My roommate {#Wattys 2019}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu