Pov: Skyler
Ik zit op de achterbank van de auto samen met Shawn opweg naar de Ziggodome. Het concert begint pas om vijf uur en het is nu negen uur in de ochtend. Ik laat een zenuwachtig zuchtje mijn lippen verlaten. Ik merk dat Shawn me nog dichter tegen zich aantrekt. Hij weet precies wat ik altijd nodig heb. Een kus, een knuffel, een zacht kneepje, hij weet het altijd.
*
De tijd vliegt om. Het is nu alweer vier uur en over een uur begint het. Mijn sound-check heb ik net gehad en dat ging opzich wel goed. 'Hoe voel je je' vraagt Shawn die kijkt hoe ik word opgemaakt. 'Verliefd' antwoord ik terug. Ik doe een oog open en kijk sneaky via de spiegel naar Shawn. Op zijn wangen is een heel licht blosje te zien. 'Zenuwachtig maar excited' zeg ik dan maar. Ik tuit mijn lippen voor een kus en Shawn staat gelijk op uit zijn stoel en loopt naar mij toe. 'Nee je kan niet zoenen ik heb net lipgloss bij je opgedaan' zegt een van de visagiste lachend. Shawn trekt er niks van aan en plant alsnog zijn lippen op de mijne. Wanneer hij wegtrekt worden gelijk mijn lippen weer bijgewerkt waardoor we allebei moeten lachen.
Als mijn make-up en haar gedaan is bedank ik iedereen en loop dan samen met Shawn naar mijn kleedkamer. Ik had mijn outfit al gekozen voordat ik naar de visagiste ging. Ze wouden blijkbaar dat ik eerst mijn outfit uitkoos daarna mijn make-up liet doen en dat ik daarna pas mijn outfit aantrek. Beetje apart maar het zal wel.'Ik heb nog een verassing voor je' zegt Shawn als ik mijn outfit aan heb gedaan. 'Echt?' vraag ik ongelovig. Hij knikt en pakt mijn hand vast. Hij trekt me achter zich aan door de gangen. Na een paar gangen stopt hij opeens en draait naar mij toe. 'Je moet nu je ogen dicht doen' commandeert hij me. Ik doe wat hij vraagt en sluit mijn ogen. Hij plaatst zijn handen op mijn heupen en leidt me zo verder de gangen door. Ik verstap me en ik voel zijn grip verstrakken zodat ik niet val. 'Dankje' zeg ik zachtjes. Hij laat me stoppen en zijn lippen raken mijn oor. 'Je mag kijken' fluistert hij dan in mijn oor. Ik open mijn ogen en knipper een paar keer tegen het licht. Zodra ik weer wat zie zie ik mijn vader, moeder, zus en Alice glimlachend voor me staan. Tranen van vreugde vullen mijn ogen. Ik open mijn armen en trek ze alle vier tegelijk in een knuffel. Ik had dit niet zien aankomen. Ik knipper mijn tranen weg zodat ik straks geen boze visagiste over me heen krijg doordat alles is uitgelopen. Ik laat mijn familie los en geef Shawn een knuffel. 'Ik houd van je' fluister ik. 'Ik meer van jou, maar ik denk dat het nu tijd is om te stralen, babe' fluistert hij terug en geeft een snelle kus.
Hier sta ik dan. Allemaal lichtjes die op sterren lijken schijnen mij tegemoet. Ik had nooit verwacht dat dit ooit zal gaan gebeuren. Maar wat ik nu wel weet is dat dromen echt uitkomen als je maar de juiste personen tegen komt. En in mijn geval was dat mijn roommate.
************************************
552 woordenDit was het dan. Het allerlaatste hoofdstuk😢
Maar wees niet getreurd er komt EEN DEEL 2!!!!!
En om mezelf nog iets langer de tijd te geven voor deel 2 dacht ik om iets van een Q&A te doen. Dus als je vragen hebt, mag je het het hieronder achterlaten of mij een privé berichtje sturen.
De vragen mogen echt over van alles gaan. (Het boek, de personen in het boek, over mij of mijn niet bestaande goudvis, echt alles)😇😄
JE LEEST
My roommate {#Wattys 2019}
RomanceWat als je verhuisd naar een appartement waar al twee andere jongens wonen? En wat als door 1 van de jongens je leven opeens een hele andere wending krijgt dan je had verwacht?