Pov: Skyler
Ik zit op de bank en Shawn en Mason zitten op een stoel. Mijn ouders en zus zijn net terug naar huis gegaan. 'Dusss ...' begint Mason. Ik kijk naar hem met een vragende blik. 'Vertel eens iets over jezelf' maakt Shawn de zin af. 'Euhm... wat willen jullie weten' vraag ik. 'Alles' zeggen Mason en Shawn tegelijk. 'En als jullie nou vragen stellen dan beantwoord ik ze eerlijk' zeg ik. Niet wetend wat ze willen weten van mij. Zo bijzonder ben ik nu ook weer niet.
'Wat is je lievelings kleur' vraagt Mason.
'Ik ben een echt meisje dus zozo roze' zeg ik met een grijns.
'Heb je liever een kat of een hond' vraagt Mason weer.
'Nee, nee, nee........ Ik kan niet kiezen' zeg ik tenslotte.
'Pech je moet kiezen' zegt Shawn.
'Ooh dan.... nee....euhm... dan ga ik voor... nee... toch voor hond denk ik'. 'Dit is een hele belangrijke vraag dus geef duidelijk antwoord, oké' zegt Shawn. 'Uhm okee?' Vraag ik. 'When is your birthday party' Vraagt Shawn schreeuwend. 'Jezus Shawn...Ik dacht dat het een erge vraag zou zijn' zeg ik. 'Nee die bewaren we voor later' zegt hij met een knipoog. 'Maar beantwoord nou maar gewoon mijn vraag' zegt Shawn. 'Ik ben op 21 november jarig en ik wil wel cadeautjes' zeg ik met een blije kop.'Wat gaan we straks eten' vraag ik. 'Het is niet jouw beurt om te vragen' zegt Mason met een grijns. 'Nou dan beantwoord ik nog maar 1 vraag' zeg ik nu ook met een grijns. 'O ga je het zo spelen' zegt Shawn. 'Dan heb ik nog wel een vraag voor je. Wie van ons twee vind je het knapst??'
Deze vraag zag ik niet aankomen. Ik kijk eerst heel lang naar Mason. Zijn karamel bruine ogen kijken vrolijk maar er staat iets in wat ik niet kan lezen. Het lijkt of hij iets wilt vertellen maar het niet durft. Zijn chocolade bruine haar zit mooi in model gebracht. Zijn lippen vormen een glimlach. Je ziet zijn spieren Door zijn grijze shirt heen en heeft een zwarte broek aan. Ik bekijk hem nog een keer goed en draai dan mijn hoofd naar Shawn. Shawn's helder blauwe ogen staan speels en ik zie een kleine twinkel erin wat het heel schattig maakt. Zijn donkerblonde haar zit nog steeds warrig wat hem heel leuk staat. Zijn lippen vormen een leuke lach. Hij heeft ongeveer dezelfde kledingstijl als Mason. Je ziet ook zijn spieren door het zwarte shirt wat hij aanheeft.
En wie vind je nou het leukst? Ik kijk weer naar Mason en dan weer naar Shawn.
************************************
439 woorden
Wie denken jullie dat ze gaat kiezen of wie hoop je?Ik sta op #1 in roommate🎉
Thank you so f*cking much💕 Daarom ook vandaag een extra hoofdstukje als bedankje❤😙
JE LEEST
My roommate {#Wattys 2019}
RomanceWat als je verhuisd naar een appartement waar al twee andere jongens wonen? En wat als door 1 van de jongens je leven opeens een hele andere wending krijgt dan je had verwacht?