Pov: Skyler
Ik word wakker en kijk om me heen. Voor even ben ik heel angstig omdat ik niet weet waar ik ben, maar al snel verdwijnt het. Ik kijk op mijn telefoon voor de tijd, 04:57. Ugh vijf uur zo vroeg. Ik sluit mijn ogen en val terug inslaap.
Ik schrik wakker door een bons tegen mijn deur. Vermoeid stap ik uit bed en loop naar mijn slaapkamer deur. Ik doe hem open maar ik zie niemand. Ben ik helemaal voor niks mijn bed uitgekomen. Ik wil terug mijn kamer inlopen maar een warme hand pakt mijn enkel en voor ik het weet komt er een gil uit mijn mond en lig ik half op de grond en half op een mens of ander wezen. Ik draai me om en kijk in de blauwe ogen van Shawn.
'SHAWN' roep ik luid. 'Wat is er?' Vraagt hij of er niks aan de hand is. Ik kruip van zijn warme lichaam af. 'Wat er is? Je hebt zonder iets te zeggen me op de grond getrokken' zeg ik verontwaardigd. 'Tja ... Waarom zou ik het zeggen als het ook gewoon zo kan. En dit is veel leuker, je had je eigen gezicht moeten zien' lacht hij. 'Laten we kijken of jij dit ook grappig vind' zeg ik. Ik sta op en ga op zijn gespierde buik zitten. Potjandosie zijn spieren. Hij kijkt mij vragend aan. Ik leun naar voor en voordat onze lippen elkaar raken, ga ik rechtop zitten en begin hem zonder genade te kietelen. 'Ge-...gena-...genade' lacht hij. 'Sorry wat zei je?' grap ik.
'Wat is hier aan de hand' vraagt Mason die blijkbaar ook wakker is. 'Tja als iemand -ahum Shawn- mij op de grond trekt kan diegene -ahum alweer Shawn- iets terug verwachten, oftewel payback bitch' dat laatste zeg ik vooral in Shawn's gezicht. Waardoor Mason en ik lachen en Shawn zijn gezicht afveegt. 'Je hoeft niet met consumptie te praten hoor' zegt Shawn lachend. 'Dat is mijn specialiteit en die heb jij vandaag gratis gekregen' zeg ik sarcastisch als antwoord.
Voor de tweede keer vandaag kruip ik van Shawn's lichaam af. En loop nu gelijk door naar de keuken waar ik opzoek ga naar eten. Al snel heb ik een pizza punt van gisteravond op mijn bord gelegd. Ik zet mijn bord op tafel neer en ga terug naar de keuken voor iets te drinken. Als ik terug kom bij de tafel zie ik dat er een hap van mijn pizza is genomen. Diegene die dit heeft gedaan word vermoord. Ik weet toch al wie dus zou ik gelijk een mes pakken?
'SHAWN JIJ BITCH' roep ik door de kamer heen. Ik zie Shawn om de hoek komen, kauwend op mijn stukje pizza. 'Wil je het terug?' Vraagt hij met een grijns. 'Ja heel graag' zeg ik. 'Kom maar halen en hij doet zijn mond open waardoor ik een vermorzeld stukje prut in zijn mond zie liggen. Ik loop op hem af en net als ik voor hem ben doet hij zijn mond dicht en tuit zijn lippen. 'Wat' vraag ik. 'Een kusje voor een stukje' zegt hij grijnzend. 'Op je wang' zeg ik. Hij draait zijn hoofd en ik geef een klap op zijn wang. 'AU... dat is geen kusje' zegt hij. 'Duh dat weet ik ook wel. Wie mijn bae aanraakt kan consequenties verwachten' zeg ik.
************************************
563 woordenDankjewel voor de 100 reads😍
It is insane😱
Paar hoofdstukjes geleden was ik dankbaar voor de 50 en nu alweer 100 reads😙❤
JE LEEST
My roommate {#Wattys 2019}
RomanceWat als je verhuisd naar een appartement waar al twee andere jongens wonen? En wat als door 1 van de jongens je leven opeens een hele andere wending krijgt dan je had verwacht?