24

3.8K 55 18
                                    

Pov: Skyler

We rijden weg van de ijshal. Ik laat me zuchtend achterover in de stoel vallen. 'Moe?' Vraagt Shawn. 'Ja, best wel' lach ik. Ik voel hoe Shawn zijn hand op mijn been leg. Ik leg mijn hand op zijn hand waarbij ik onze vingers met elkaar verstrengel. Ik kijk lachend opzij. Hij ziet er cute uit als hij geconcentreerd bezig is. Mijn ogen glijden over zijn lichaam vanaf zijn ogen naar zijn handen die om het stuur geklemd zijn. 'Bevalt het uitzicht je' vraagt hij waardoor ik opschrik en een rode blos op mijn wangen krijg. 'Ja, maar het kan beter' zeg ik. Er komt een frons in zijn voorhoofd te staan. 'Hoezo' vraagt hij uiteindelijk dan. 'Als ik je gezicht helemaal zou zien inplaats van de helft' grinnik ik. Hij draait zijn hoofd mijn kant op met een verlegen glimlach. 'Beter' grinnikt hij. 'Veel beter'.

Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder aan terwijl hij verder blijft rijden. Hij streelt met zijn duim over mijn been. Ik sluit voor even genietend mijn ogen om daarna een kus tegen zijn wang te geven. 'I love you' zeg ik. 'I love you more' zegt hij.

Ik heb ooit ergens gehoord dat als een jongen zegt dat hij meer van je houdt dat het dan ook echt zo is. Maar mijn liefde is te groot om daar over heen te komen, dus ik heb zo mijn twijfels of het echt waar is. Het is niet dat ik zeg dat hij niet van me houdt maar dat ik meer van hem houd. Logisch? Waarschijnlijk niet. Maar boeit het me iets....nope!

*
We zijn thuis aangekomen en Shawn zet de auto in de garage. Ik doe mijn gordel af en pak nog wat dingen bij elkaar om mee te nemen naar boven. Ondertussen word mijn portier opengedaan en staat Shawn te wachten naast het portier. 'Een echte gentlemant' zeg ik grappend als ik de auto uitstap.

We lopen naar de lift toe en ik verstrengel onze vingers met elkaar. Hij kijkt glimlachend naar beneden oftewel naar mij maar ik ben gewoon klein. De lift deuren gaan open en we stappen de lift in. Ik nestel mezelf dichter tegen Shawn aan die mij een kus op m'n hoofd duwt.

Shawn opent de deur van ons appartement. Ik snap nog steeds niet waarom het appartementen heten als ze allemaal aan elkaar zitten, maar het is zo. Ik loop de woonkamer binnen waar Mason en Twan zitten. Mason verzet zich een stukje verder van Twan af. Ik loop verder naar de keuken waar ik de waterkoker aanzet.

'Wilt iemand ook nog wat te drinken' vraag ik aan de rest. 'Thee' roept iedereen in koor. Dat is lekker makkelijk. Ik pak 4 mokken uit de kast en wacht tot het water klaar is met koken. Ik schenk het water in en loop met de mokken naar de woonkamer. Ik plof tussen Shawn en Mason in waardoor ik Mason weer richting Twan duw. Zodat ze bijna op elkaar zitten. Zelf nestel ik me dicht tegen Shawn aan terwijl hij de tv aanzet.

************************************
515 woorden

My roommate {#Wattys 2019}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu