° pt 6

152 23 2
                                    

" Ya cik berdua nak pesan air apa ? " tanya gadis pekerja tersebut dengan sopan .

" Bagi saya satu americano dan .. " kata pemuda kacak itu sambil memandangku .

" Ah , bagi saya satu Mocha Praline saiz medium . Saya tak nak tambah cream ya ? "

Gadis pekerja itu tersenyum sambil mengangguk faham .

Setelah kami mengumpul minuman , aku bersama pemuda itu duduk di salah satu tempat kosong yang terdapat dalam cafè itu .

" Jagiya , saya tak tahu pula awak tak suka cream putar dalam minuman awak ? " pemuda itu terrawa kecil sambil mendagu kepalanya , untuk memerhatiku dengan lebih lama .

Tf .

" Jagiya ? sedap mulut awak je panggil saya dengan nama tu . " Aku menjeling manja sambil menghirup minumanku .

" Maaflah , saya tak tahu nama awak 😂 . "

" Aigoo . Bukannya tak boleh tanya . " Aku menolak lengannya dengan lembut . Dia meraup rambutnya kebelakang .

" Ha , nama awak siapa ? "

" Kim Geongmin . Panggilah apa je awak nak . " Aku kembali menghirup minuman ku .

" Jagiya ? "

" Kecuali tu . "

" Ah , what a bummer . Baiklah , saya panggil awak Geon-gal . "  Jimin dengan mesranya dia menyisir rambutku ke belakang telinga .

" Takkan saya je yang perkenalkan diri . Awak pula ? "

" Nama saya- "

Tiba tiba aku terjaga dari mimpi .

Mimpi + pjmWhere stories live. Discover now