Author POV
Dipagi yg indah dan hari yg menjengkelkan bagi jihyo yg bakal ke sekolah untuk kali ke-2, jihyo bangun dngan begitu perlahan smpai dia terpijak ekor sekor ank anjing ni.
Kesian si sekor tu..dahlah jihyo selamba dek je lalu.Ish-ish..ish.."Auw..!!!"
"Em..kau dah kenapa,kook..?Kcau jelah org nak tido.." Kata Suga yg msih mamai.
"Hyo pijak ekor aku...huwaaaa...!!Neomu appo hyung.." Blas jungkook smbil meletakkan kepalanya diatas perut taehyung.
"Skit je pun...bkan kena potong..dah pigi tidolah.." Kata suga
"Eleh..nnti klau dia yg kena baru tau..kang aku tukar jadi manusia..baru tahu.." Kata jungkook semula dngan nada tak puas hati..
"Hah..tukarlah..tukar..lagipun jihyo tngah mandi..Tak mainlah bogel tak dpan perempuan(mianhae..bkan nak start jadi byuntae)."
"Ish...BISING AH KORANG DUA NI..!!" Marah Jin ngan namjoon serentak.
"Mianhae hyung.." Kata minkook srentak.
Mereka berdua sling menjeling sbelum jihyo keluar dari bilik mandi dan mereka terus tidur semula.
15 minit kemudian
"Mana hyo ni..dah lmbat ni.." Kata sungcheol yg sdah lma menunggu adik kesayangannya.
Tidak lama kemudian.,hyo turun bersama ketujuh-tujuh ank anjingnya.
"Omma ngan appa mna..?" Tanya jihyo.
"Hyo lupa ke..?Omma ngan appakan kena pergi luar negara sbb nak teman minho hyung concert dkat jepun."
"La..takkan kita dua je dkat rumah lagi.."
"Yelah..pukul 5 tadi diorang dah berangkat pergi. Skrang dah pukul 7:30 pagi dah..tinggal 30 minit lagi sebelum pukul 8 pagi. Hah..ank anjing tu mcam mana..?"
"Tulah..hyo ingat nak minta omma jaga tapi hyo lupa yg diorang pergi luar negara.."
"Ah..hyo biar jelah diorang tinggal dkat rumah. Kan diorang ni dngar ckap..taklah diorang rosakkan harta benda rumah ni nnti..dah jom..kang lmbat kena denda pulak.."
Sungcheol naik atas superbike dia.Jihyo pulak lagi uruskan bts.
"Ingat..jngan rosakkan harta benda rumah ni tau."
".......Woork woork woork woork..."(author tak pandai nak buat bunyi anjing menyalak..hehehehehe.)
"Hah..bagus..jom oppa.. tapi..oppa kena ingat..jngan bawa smpai dlam skolah."
"Ye..ye...oppa ingat.Hyo pegang kuat-kuat sbb kita dah lambat."
Laju betul sungcheol bawak superbike dia.Dah nma pun superbike..takkan basikal..hahahahahahah....
Sementara itu.....
"Hyo ngan mulut naga tu dah pergi skolah..kita nak buat apa..?" Soal jungkook.
"Apa kate kita pergi skolah jugak nak.?" Semua memandang jin.
"Apa?"
"Hyung gila ke..kan Jihyo suruh jaga rumah.Klau kita pergi skolah..kang terbongkar rahsia kita mcam mana." Kata jhope sebagai org yg kuat risau diantara semua bts.
"Ala...kitakan bleh tukar jadi manusia disiang hari.So..jihyo takkan perasan kita werewolf. Dah masuk rumah dan tukar pakai pakaian skolah." Kata jin lalu masuk kedalm rumah.
YOU ARE READING
My Handsome Moonlight Boys[✔]
WerewolfDisaat bulan mula mengambang..,tujuh org lelaki kacak bertukar menjadi Werewolf dan berkeliaran dikawasan kejiranan menusia untuk mencari mangsa.Sewaktu mereka ingin mencari mangsa,mereka terjumpa seorang gadis yg mempunyai suatu aura luar biasa yg...