Part 7

2.4K 197 5
                                    

Dah dekat pukul 4 petang baru parents daejin eonni balik.Minho,omma ngan appa ikut diorang sekali.Nak tempah baju kahwin.So..It means,aku ngan sungcheol oppalah yg tinggal dkat rumah.
Argh...mesti dia kacau aku nnti..Nsib baik oppa,klau bkan..dah lma aku curah ngan asid.

Aku baru nak on tv bila tiba-tiba aku dngar bunyi jeritan dari bilik aku.Ah sudah..apa yg oppa aku buat kali ni..
Aku letak remote control dan aku lari pecut pergi bilik aku. Smpai je sana,aku tengok cheol oppa dah pegang ibu jari kaki dia dan mengerang kesakitan.

"Argh..!!Agh...agh..agh...hyo.tlong oppa.."

Huish..kesian pulak aku ngan dia.Aku scan sekeliling bilik aku.Lah...anak anjing aku dah bangun rupanya.Tapi apa yg berlaku..

Flashback

Author Pov

Bila jihyo masih lagi berbual ngan daejin dan yg lain dkat ruang tamu.Sungcheol rancang nak naik atas dan tidur.Lalu dia meminta diri dan naik tidur.
Bila dia limpas bilik jihyo,pintu biliknya terbuka dan timbul suatu kejahatan didalm minda sungcheol.

'Hehehe...dah alang-alang..' Fikir sungcheol lalu mengurat langkah masuk bilik jihyo dngan senyuman sinis.

Apabila dia smpai dikatil jihyo..,dia pelik dan terkejut melihat BTS yg lena diulit mimpi. Nsib baik BTS dah tukar jadi anjing,klau tidak..hem..mampus diorang kena belasah sungcheol.Tapi diorang werewolf so...sungcheollah yg mampus dulu..hihihihihihi....

Tidak mengambil kesah pasal BTS..,sungcheol mendapat idea untuk mengenakan jihyo. Dia ingin meletak bangkai cicak dibawah selimutnya.
Lalu..dia mendekati katil jihyo dan cuba mengalihkan BTS.Tetapi.....

ARGH..!!!

Jerit sungcheol apabila ibu jari kakinya terasa pedih. Disaat dia melihat ibu jari kakinya,terlihat seekor ank anjing sdang menggigitnya. Cpat-cpat dia menolak ank anjing tersebut. Dan ank anjing itu ialah...jimin.

Sebenarnya..,bts telah sedar dari tido mereka tetapi berpura-pura tidur apabila melihat sungcheol memasuki bilik jihyo.

👉BTS LINE👈

"Hyung...ada org masuk bilik jihyolah.." Kta Jhope kepada Jin.

"Uish...mesti dia ni si mulut naga yg jihyo slalu mimpikan tu..Ala..yg jihyo slalu kata slalu kacau dia.Ni mesti dia nak kenakan jihyo..Tengoklah dia tengah pegang apa.." Terang Suga.

"Tak bleh jadi ni..jimin..,kau turun senyap-senyap dan gigit kaki dia.Biar smpai berdarah..,baru tahu jngan sesekali ganggu sarang tebuan." Arah Namjoon.

"Apa maksud hyung..?" Tanya jimin.

"Ish..maksudnya,jangan kacau orglah..Dah..pergi sana.Tapi ingat..jngan smpai tertangkap kau nak turun." Kata Namjoon smbil menunjuk ke arah sungcheol yg msih leka dngan plan dia.

Jimin mengangguk kemudian turun senyap-senyap. Smentara yg lain berpura-pura tidur.
Lalu..waktu itulah jimin menggigit ibu jari kaki sungcheol. Bangkai cicak yg dipegang tadi tercampak ke luar tingkap yg terbuka.

👉End Of BTS LINE👈

End Author Pov

End Flashback

Lma aku termenung tiba-tiba aku rasa seluar aku mcam kena tarik dari bawah.Aku pandang dan tengok sungcheol oppa tengah pandang aku dngan pandangan seperti meminta simpati.

My Handsome Moonlight Boys[✔]Where stories live. Discover now