Keesokannya, jihyo dan bts pergi ke sekolah sama².
Lagi satu..jihyo juga dpat tahu bahawa ank anjing dia selama ini ialah BTS.
Tapi dia tidak kesah klau ada tujuh putera WEREWOLF tinggal serumah dngannya kerana dia tahu dan faham niat BTS.
Mereka baik dan peramah terhadap org lain meskipun mereka dan org sekeliling mereka berlainan spesies.Jihyo juga membenarkan BTS untuk bertukar kepada manusia apabila omma dan appanya tiada dirumah.
Sekurang²nya, jihyo boleh mengajar BTS cara hidup seperti manusia apabila mereka menjadi manusia.
Manakala, jika omma dan appanya berada dirumah..BTS akan menjadi mong² kembali.Jihyo Pov
Akhirnya terungkai juga benda yg aku selalu syak(?)selama ni. Werewolf yg zerius ckap dkat aku ialah BTS.
Aku dpat tahu masa aku kena rasuk dkat hospital. Bukan aku yg ckap aku kena rasuk tapi oppa aku yg ckap.
Masa tu..aku bkan kena rasuk tapi aku terima kuasa baru. Aku sendiri tak tahu.Tiba² dlm mimpi aku dtang sorang datuk tua berjubah hitam coklat dkat aku lepastu bagi kuasa dia dkat aku.
Aku ingatkan mimpi tapi rupa² betul. Sbb tulah aku terangkat masa tu...sbb kuasa tu msih nak biasakan diri dlm badan aku.
Yg pasal BTS tu pulak..disbbkan aku dah ada kuasa baru,diorang juga terkesan dngan kuasa tu so body diorang bercahaya juga tapi kuasa tu terlalu kuat smpai si ice evil spirit tu datang dan bekukan badan diorang.
Aku juga yg kena tolong..begitulah kisahnya.End Jihyo Pov
BTS berjalan di belakang jihyo kerana masih belum terbiasa dngan jihyo.
Yelah..jihyokan dah tahu identiti sebenar diorang so diorang agak awkward dngan jihyo.
Jihyo perasan bts di belakang menoleh dan memberhentikan langkahnya.
Taehyung hampir terlanggar dngan jihyo akibat terlalu pandang sngat ke bawah.
Nasib baik namjoon smpat tarik kolar baju taehyung.
Terjerit kecil si alien tu.."Herk..herk..(bunyi taehyung tercekik sbb namjoon tarik mengejut kolar dia),"-taehyung.
BTS berhenti dpan jihyo dngan muka malu.
Jihyo menaikkan kening kirinya."Korang knpa jalan dkat belakng aku?Korang msih awkward ke dngn aku?Ke korang ada hal penting nak ckap dngan aku?,"-jihyo bertanya smbil berpeluk tubuh.
BTS masing² memandang sesama sendiri. Tidak berani ingin bersuara.
Jihyo mengeluh sedikit lalu membaca fikiran mereka.'Habislah!!',-jhope.
'Ni klau jihyo tanya aku,aku terus tunjuk namjoon..hehehehe..diakan ketua..,'-suga.
'Aku tak nak jawab klau jihyo noona tanya aku!!I don't wanna die!!,'-jungkook.
'Ni semua salah jin hyung lah ni..,'-taehyung.
'Namjoon²..tengok. Apa dah jadi..gara² kau,jihyo dah tanya. Klaulah aku minta adik ngan hyung aku jalan sama dngan jihyo tadi mesti dia tak tanya..,"-namjoon.
YOU ARE READING
My Handsome Moonlight Boys[✔]
WerewolfDisaat bulan mula mengambang..,tujuh org lelaki kacak bertukar menjadi Werewolf dan berkeliaran dikawasan kejiranan menusia untuk mencari mangsa.Sewaktu mereka ingin mencari mangsa,mereka terjumpa seorang gadis yg mempunyai suatu aura luar biasa yg...