Part 27: DIA LAGI??!!!!

1.4K 125 27
                                    

Mian lmbat update. Btw..sapa dh tengok BTS punya lagu baru MV??MYGOD!!!SUMPAH~FAKE LOVE MEMANG MELETOP!!!!!Author dah terjerit mcam org gila time yg jungkook selakkan baju dia sikit tu. Kesian kepala author yg kena ketuk dngan bantal oleh kakak kita sendiri...maklumlah org kan jerit mestilah annoying. So..enjoy!!
_________________________________________

Beberapa bulan kemudian...

Jihyo sudah semakin mahir mengawal kuasanya dan mampu menukarkan dirinya kepada bentuk haiwan dan binatang mistik.
.
.
.
Jihyo sdng bermain phonenya di dlm biliknya dngan sngat khusuk sehingga tidak perasaan kehadiran jungkook dan taehyung.

'Hyung..knpa hyo noona sengih² pandang phone dia??,'-bisik jungkook.

'Entahlah kook~,'-taehyung.

Tiba-tiba termuncul idea nakal taehyung untuk mengenakan jihyo.
Taehyung membisik sesuatu kepada jungkook dan jungkook TERsengih lalu mengangguk.

1
2
3!!

Taehyung melompat dari belakang kerusi jihyo lalu merampas phone jihyo. Baru saja jihyo ingin memarahi memarahi taehyung, jungkook membelit kaki jihyo menggunakan ekornya. Eleh..mentang² ada ekor magic.

Jihyo tersungkur ke dpn. Taehyung dan jungkook ketawa terbahak².

Taehyung: Tulah~org panggil breakfast tak dengar. Main phone je keje!!Kan dh kena~~HAHAHAHAHAHA

Jihyo: Oh..korang kenakan aku ye. Siap korang!!!

Jihyo yg geram terus menyihir taekook menjadi kucing. Kini, jihyo pula yg ketawa puas.

Jihyo: Padan muka~~serve you right!!

Taekook mengiau tanpa henti tanda merayu meminta ampun tapi tidak mudah untuk jihyo.
Phonenya yg terjatuh di lantai diambil dan terus mengambil gmbar dua ekor kucing itu dngan hati yg gembira.

Jihyo meninggalkan mereka berdua dan turun ke bawah.
.
.
Minho,scoups dan bts kecuali taekook sdng menikmati breakfast mereka.
Jihyo menghampiri mereka.

Jihyo: Amboi³~~sedap korang je makan tanpa queen ye.

Scoups: QUEEN LAH SNGAT!!

Scoups sengaja menguji kesabaran jihyo kerana dia tahu jihyo sdh menjalani ujian kesabaran sebulan yg lalu.
Jihyo hanya senyum dan terus menyihir rambut scoups menjadi panjang seperti rambutnya.

My Handsome Moonlight Boys[✔]Where stories live. Discover now