Special Part (Pt.4)

1.3K 101 12
                                    

-너무 미안해..우리 리더-
Part ni memang Min edit terus..mianhaeyo tpi Min baru sedar dlm part special(pt.1) Min ada tulis diorang akan camping jdi Min editlah..mianhae yureobeun~😘😘😘
____________________________________

Green Forest

Mereka yg bakal graduet itu telah sampai di Green Forest iaitu tempat camping untuk 2 Hari dan 1 malam mereka.
Wonwoo merupakan orang terakhir yg turun kerana dia tidur.
Pabila dia bangun,bts juga turut bangun.

Jungkook: Wargh~dah smpai ke?

Wonwoo: Dah..

BTS: Erm..yelah.

Cikgu: Plajar sekalian!Sila berkumpul depan saya!

Semua kecuali bts: NE!!

Sesudah mereka berkumpul.

Cikgu: Memandang kita sampai awal,kmu semua boleh pilih khemah masing-masing dan klau ada yg rosak sila inform pada cikgu Park. Satu khemah kongsi 3 orang. Faham?!

Semua termasuk bts: NE!

Cikgu: Ok..pergi pilih khemah masing-masing dan start bina khemah kmu. Cheulbal!!

(Cikgu park a.k.a madam park)

Jihyo,yerin dan eunha memilih 2 khemah untuk dibina bersama meanwhile umji dan sinB mencari kayu setelah diminta oleh mr tiger. Korang pun jnganlah risau..diorang cri sekitar tapak perkhemahan diorang je~

1jam kemudian~~

Jihyo:*mengeluh*huh..akhirnya siap juga.

Khemah telah disiapkan dan semua keletihan. SinB dan Umji mengipas tiga yeoja yg bersusah payah membina khemah mereka. Kemudian, Wonwoo datang bersama 6 botol air.

Wonwoo: Nah air*beri jihyo* Wey..nah!Sambut guys!!

YeEunSinUm: Asseo!!Thanks!!*minum*

Jihyo: Gomawo,wonu ahh.

Wonwoo: Eoo cheonma..ah! Dh pilih teman tidur?

Jihyo: Dh..khemah biru sy ngan umji dan khemah sebelah yg hijau tu yerin,eunha ngan sinB. Awak??

Wonwoo: Dh..tpi khemah kmi besar jdi dh inform cikgu dia ckp khemah kmi muat 5 orang. Mungkin 4 oranglah sbb satu space lagi untuk barang. Sy,vernon,daniel dan jihoon.

Jihyo: Eoo..kita semua ada 38 orangkan?

Wonu: Ah'ah..wae?Ada sesiapa yg hilang ke??

Jihyo: Tk dalah..hyo pun lupa siapa yg ikut sbb ramai sangat.

Wonu: Siapa lagi yg pelupa sama mcm hyo ni???

Jihyo: Ong Seongwoo??😅Tdi dia pun tanya hyo tpi hyo ckplah hyo pun lupa terus kitorang dua gelak jak hahahaha..😆😆

Wonu: Sama kes lah hyo ngan si ong tu..

Mereka berdua berbual sehingga wonwoo tk sedar bts kelaparan di dlm poketnya.

[Mode BTS Berbisik]

SG: Tak nk bagi kita ni makan ke????Aku lapar ni..dari semalam tk makan.

JN: Sabarlah..kejap aku panggil. Wonwoo ssi..wonwoo ssi!!!

Jihyo: Ada org panggil awk lah tdi..

Wonwoo: Hah?Apa?*sedar* Eo??Eoo..tu..erm..hyo sy pergi kat mereka vernon dulu ehh. Jihoon tu tdi panggil..annyeong..

Jihyo: Ohh ok..annyeong..

My Handsome Moonlight Boys[✔]Where stories live. Discover now