Aku benganglah tapi takkan aku nak marah omma ngan appa aku.Nnti tak pasal-pasal hantu halmeonyim aku marah aku.Dia ade je dakat ngan kitorang.Dia happy sngat bila tahu kitorang balik dkat rumah tu.Rumah kitorang ni sbenarnya rumah peninggalan halmeonyim ngan harabeoji aku.
Diorang berdua ni meninggal masa umur aku 13.Diorang meninggal pada masa yg sama dan hari yg sama.Maklumlah..,kekasih sehidup semati.Sbb tu aku jarang tengok diorang berpisah waktu diorang masih ada.Aku ingatkan tak jumpa lagi tapi aku lupa yg aku ni dpat tengok hantu..hihihihihihi...slahkan author klau tak puas hati.
(ape ni...aku pulak..).Ok..maaf ye..tiba-tiba citer pasal halmeonyim ngan harabeoji aku.
Aku msuk lagi dlam bilik aku.......ank anjing tu dah tak ada tapi aku dngar bunyi dari bilik mandi aku.Aku takutlah..namja byun mana yg sesat kat bilik aku pulak...!!!
Takut punya sbb...aku ambil kayu besbol yg dihadiahkan oleh appa aku.Aku tengok macam ade banyak bayang-banyang org tengah bergerak dlam tu..
Eee....omma..!!Knpa banyak sngat org dalm ni..?!!!
Diorang ni bila masuk dlm bilik aku..tak ade rumah lain ke.?!!Bilik anak dara yg floles ni jugak kau nak msuk..(nak muntah den dengar plus telinga den pun berdarah..!!)Sebok ah kau author...
Dngan hati-hati aku pegang tombol pintu dan aku bukak dngan mengejut.Aik...ni lagi aku pelik..korang semua nak tahu tak apa yg aku tengok.Aku tengok ank anjing aku tengah mandi dlam tab aku.Wah..memang pelik betul hari ni.Ank anjing yg tujuh ekor ni pun aku tak tahu dari mana dtangnya dan skrang diorang bleh mandi...dlma tab aku.!!Terpaksalah aku cuci tab aku tu elok-elok lepas ni...
Aku tenung je diorang satu per satu. Yg aku geram...ank anjing yg bernama jimin tu selambe dek je dia pergi berenang dlam tab aku.Aduh..nsib baik hari ni cuti.Ala..aku cuti emergency je pun...cuti ni pun just sbb appa aku yg minta aku cuti.Entah ape halnya dia suruh aku cuti..kelmarin bkan main suruh aku turun skolah. Hari ni dah cuti...wey..aku baru first day skolah dah hari seterusnya aku tak skolah iaitu hari ni..argh..stress aku...
Tapi aku suka jugak sbb cuti..hehehehe..don't blame me..but blame author..
Author~Ape kau ni..suka nak letak kesalahan kau dkat aku...
Jihyo~Dah kau yg pengarah citer ni..kaulah yg slah..yg kau buat watak aku mcam ni knpa.Dah mcam tomboy kau tau..
Author~Sbbnya...kau memang sesuai pun jadi tomboy.Tengoklah diri kau dkat Running Man.Berani jugak kau pergi peluk kaki Kim Jong Kook a.k.a Commander waktu korang cari lokar bola yg ada tag nama pasukan lawan tu..semata-mata nak singkirkan dia dngan jaesuk tapi tak dpat jugak.Apa kau dpat...kau dpat kasut dia je..
Jihyo~Yelah..aku ngaku.Ish..asyik dia je yg menang...benci ah..!!
YOU ARE READING
My Handsome Moonlight Boys[✔]
Hombres LoboDisaat bulan mula mengambang..,tujuh org lelaki kacak bertukar menjadi Werewolf dan berkeliaran dikawasan kejiranan menusia untuk mencari mangsa.Sewaktu mereka ingin mencari mangsa,mereka terjumpa seorang gadis yg mempunyai suatu aura luar biasa yg...