Special Part(END)

1.7K 106 14
                                    

3 tahun kemudian~~

Suasana menjadi lebih meriah apabila EXO tiba-tiba hadir di majlis reunion tnpa khabar berita. Jihyo menyambut kedatangan senior besar mereka dngan mesra ke dlm rumah agam besar miliknya.

EXO: We are one!Hai korang!!!WE BACK!!!!!!*peluk semua orang*

BTS: BRO!!!*terlalu happy smpai tukar jdi werewolf*

Terkejut daehwi dan chen. Mereka bergelak ketawa melihat BTS kerana mereka sdah terbiasa dngan sikap mereka itu.

Namjoon: Lama korang pergi Jepun. Langsung tak inform kitorang...wannaone meroyan cari korang tau!? 1 tahun jak korang dngan diorang..tu yg si daehwi ngan jisung majuk tu..

Suho: Alololo~~majuk ye?Nnti abeh pujuk..hahahaha..ooh..mcm mna dngan keadaan suga?Dh okay..

Jin: Mcm biasalah..tidur jak kerja. Tak berubah...

Suho: Ok..*tengok satu pasangan* Yaahh~~married couple dah mari...congratulation(?)guys..korang layak.

Nak tahu siapa tu??






































JIMIN JIHYO!!!!💕💕💕💕💕💕

Yes...they are married now. Lantaklah grammar tu..asal kan happy.

Jimin: Biasalah,hyung~first love ni kot..*peluk bahu jihyo*

Hyo: Hihihihi..dulu hyo memang tak ingat apa-apa tentang BTS tpi bila diorang ni*pukul manja dada chim*,barulh otak ni start balik ingat..hahahahaha..

Seventeen baru saja tiba bersama gfriend.

SeG: Kami dah sampai~~

Wonwoo: Lama korang..apa cer??

Sowon: Kereta rosak serentak tadi..kena tempah grab. Korang tahu berapa grab kitorang tempah?

Semua: Tak tahu..

Yuju: 5 buah grab.

Semua: Heol..

Dino: Betul..seventeen dah 13 tmbah lgi gfriend 6 orang..semuanya 19 orang. Satu kereta ada 4 or 5 orang.

Xiumin: Apa-apa pun korang selamat smpaikan??

SeG: Mestilah..

Majlis ulang tahun perkahwinan Jimin dan jihyo yg pertama diteruskan dengan upacara menyambut kedatangan Raja Vidus dan Permaisuri Sharon iaitu Bekas Pemerintah kerajaan Werewolf. Jin ialah pemerintah baru Kerajaan Werewolf, Daulat Raja Seokjin~dan belum berkahwin. Siapa nk bolah masuk meminang..🙋🙋.

......

When you think you cant do anything to be better in the future,that is when you should think your life is useless.

Begitulah kesah aku dan BTS.

Aku selamat berkahwin dngan chim aku yg comel lagikan sexy dan yg lain??

Diorang pun "bahagia" bersama teman hidup mereka sendiri. Nk contoh?

SinB dan jungkook

Umji dan dino

Jisoo dan minhyun

Nilah..diorang ni yg still bercouple tpi dengar ckap SinB dan jungkook nk kahwin.
Aku..aku happy jer. Dan...aku harap cheol oppa ada dengan kitorang sekarang ni. Aku nk dia tahu aku dah happy bersama BTS,Seventeen,Gfriend,EXO dan Wanna One.

Jimin: Janganlah bersedih,babyku~sayangmu sentiasa disisi mu untuk meneman mu disaat kau bersedih dan berduka. Come here,you..*depakan tangan*

Oklah..abeh aku dah panggil tu. Last sekali..apa resolution tahun baru korang semua?

Aku??

Aku nak....






























HIDUP AKU SENTIASA BAHAGIA!!!!
😉😉😉😘😘😘😘😘😘😘😘

-Tamat-

My Handsome Moonlight Boys[✔]Where stories live. Discover now