Part 28: ANDWAE!!!OPPA!!!

1.3K 116 14
                                    

Maaf ye..sepatutnya part ni dipublish 9 June lepas tapi akak kita ckap alang² publish je harini sekali dengan part 29.
That all..pye pye *^▁^**^▁^*
_______________________________________

PIN!!!PIN!!!PIN!!!!!!!

DUSH!!!!!BUSH!!!!PRAK!!

Scoups yg membawa jihyo terpelanting akibat dilanggar sebuah lori kontener(?)berkelajuan laju.
Jihyo pula terbaring ditepi jalan raya dengan lengan dan kaki yg berdarah berserta kepala.
Scoups........
Scoups tidak diketahui tapi badannya berdarah habis dan kepalanya memang...ee..ngeri siot!!!

Darah yg keluar dari kepala scoups melimpah dngan banyak. Darah mericik keluar dari mulut scoups. Kini,scoups hanya nyawa² ikan saja.
Pemandu lori tadi terus memecutkan lorinya tanpa menghiraukan keadaan jihyo dan scoups.
Tak guna punya pemandu lori. Makan kaji buta je lebih.
BTS dan seventhird benar² terkejut dan terkelu melihat kejadian langgar lari itu.

BTS+Seventhird: ANDWAE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mereka berlari mendapatkan jihyo yg ditepi jalan raya dan scoups yg parah di tengah jalan. BTS pergi mendpatkan jihyo dan seventhird mendpatkan scoups.
Wonwoo menelefon ambulan dlm keadaan cemas sehingga dia mengalirkan air mata.
Jeonghan dan woozi mengangkat scoups yg memang parah ke tepi jalan.

Jin,suga,RM dan jhope memandang jihyo dan scoups silih berganti. Mereka berempat tahu maksud disebalik semua ini lalu memandang author.

What??

Suga: Ni semua author punya pasal kan??

Klau aku ckap ye pun kenapa hah??!

JinHopeJoonGa: Lu memang nak kena dngan Jihyo!!!

Selepas itu,mereka beruk berempat melihat semula ke arah maknae line kerana tidak tahan dngan author iaitu aku!!
Manakala,maknae line taehyung,jimin dan jungkook menangis air mata darah(gurau)melihat jihyo yg cedera.

15 minit kemudian....

Ambulan datang dan membawa scoups dan jihyo pada masa yg sama.
BTS bersama seventhird menaik teksi kerana kereta mereka msih berada di zoo.
Nsib baik jarak perjalanan zoo dan hospital tidak beberapa jauh.
Sementara jihyo tidak sedar dan mulutnya disambung dngan alat pernafasan, scoups yg parah matanya terbuka sedikit dan turut dibantu menggunakan alat pernafasan dngan mulut berdarah melihat jihyo.

Scoups: Nampaknya aku dah buat yg terbaik untuk protect jihyo..Inilah kali terakhir aku hidup dlm dunia ni. Aku tak sempat nak tengok dia kahwin nnti. Tak palah...mungkin minho hyung akan gantikan tempat aku untuk pilihkan namja jihyo. Omma,appa..terima kasih kerana besarkan cheol sempurna smpailah sekarang. Hyo..oppa sentiasa sayang hyo walaupun hakikatnya hyo dngan oppa tak ada pertalian darah tapi oppa tetap anggap hyo sebagai adik oppa dan tak lebih dari itu. Oppa harap hyo akan bersabar nnti bila oppa dah tak ada. Dan terima kasih author sbb dh bagi sedikit masa tadi untuk aku bersama jihyo. Halmeoni, Harabeoji...sungcheol datang~~*berbisik*

Dngan itu,tamatlah riwayat Song Sungcheol a.k.a Scoups semasa dlm perjalanan ke hospital.
Sama-sama wahai scoups ku~wlaupun aku pun sedih sebenarnya.
Nurse namja yg memegang alat pernafasan scoups terus mengalihkan alat pernafasan scoups dan cuba menghidupkan scoups dngan menekan dada scoups berkali².
Setelah 10 minit berhempas pulas,masih tidak dpat.
Memang ternyata,scoups telah meninggal dunia pada malam itu.
.
.
Ambulan telah smpai di hospital seoul dan pekerja hospital amat kelang kabut selepas mendapat panggilan dari wonwoo dan menyatakan itu kes langgar lari.
Jihyo dan scoups terpisah kerana jihyo hanya mengalami kecederaan ringan tapi msih membawa bahaya jika lmbat diuruskan. Scoups pula mengalami kecederaan yg TERamatlah parah...PARAH!!
Scoups terpaksa menjalani pembedahan wlaupun dia sudah meninggalkan semua org.

My Handsome Moonlight Boys[✔]Where stories live. Discover now