Special Part (Pt.3)

1.4K 111 8
                                    

Min harap readers x marah..Min tahu dh lama Min x update citers Min. Sorry..mianhae..neomu mianhae..😙😙
____________________________________________

Wonwoo hmpir menangis dlm keadaan msih mamai. Akhirnya....akhirnya..

Wonwoo: HYUNG!!*peluk suga*

Suga membalas pelukan wonwoo lebih erat. BTS kembali dn sikit pun tiada yg berubah.
Wonwoo mengelap air matanya dan tersenyum semula.

Wonwoo:*pndng BTS*Wah~wonu x sngka akn jmpa bts sunbae balik. Tpi still kookie kita x berubah. Yah..*peluk tengkuk jungkook*kook tetap maknae hyung wlaupun kook sunbae hyung..

Kook: Arreo..kkeokjeongma. Hyung ttap tua dimataku~

Jhope: Thulh smenjk tonton tv3 ko asyik lgu Dimatamu Sufian Suhaimi tu..jin hyung pun terikut..

Jin: Jeles tu ckp jak lah..😏😏😏

Wonwoo tergelak😆 bersama yg lain. Then bru dia ingat psal jihyo.

Wonu: Eo..psal jihyo...😯

Joon: Don't worry..sungcheol ada gitahu kmi haritu..so dont over thinking about it or else your mind will explose like bom atom..

Wonu: Ok ok..nsib baik pass english class klau x..habis lh nak...

BTS: Hahahahaha😂😂😂

Tiba2 omma wonwoo menjerit dri ruang tamu.

P.Jeon: Wonu ah..kmu bwk kawan2 kmu ke rumah ke!!??

😲Mcm tulh muka wonwoo bila dengar omma dia.

Wonwoo: Eh xlh..wonu lgi tonton Running Man ni....hah...suara Haha ngan Kwangsoo tu yg kuat...hahahahaha😅😅..lawak ni omma..

P.Jeon: Yelah..😒jngan kuatkn sngat tv tu. Si Woho(adik sepupu wonwoo) tengah tidur kat bilik omma. And,bukan kah kmu ada camping hari ni?Semalam ckp jalan pukul 9 kan?Now it is already 8:30 a.m.

Wonu: Ne omma😊.... WHAT😲!!!!!OHGOSH😰😰!! WONU LUPALAH...ARGH😱😱!!!!BTS SUNBAE TOLONG KEMAS KAN BILIK WONU NK NK..NK MANDI... ARGH😱😱😲😲!!!??!?! *GELEBAB HABIS*

Baru dia ingat hari itu ialah hari campingnya. Dia risau jihyo dan yg lain pasti menunggunya. Dengan arahan wonwoo,bts menolong wonwoo mengemas baliknya dan menyediakan baju yg sesuai untuk camping.

BTS: Ok..dah kemas.

BTS satu2 bertukar jdi kecil dn wonwoo memasukkan mereka di dlm poket bajunya selepas menyalin baju. Sekejapnya mandi..
Wonwoo menuruni tangga tergesa-gesa sambil membawa satu bagasi hitam kecil dan satu beg gelas biru kecil.
P.Jeon yg terlihat kelibat wonwoo bertanya sebelum wonwoo sempat pergi.

P.Jeon: Hah..hati-hati masa camping tu!Jangan lupa tolong jagakan jihyo bakal menantu omma tu!*usik wonwoo*

Wonu: Ah ya omma!!Org tengah risau lambat dia sempat pula bergurau!!

P.Jeon: Yes my son,i know. Shu shu..omma rsa kmu ada 20 minit lagi sebelum bas bertolak. CEPATLAH!!

Wonwoo: Ne eommonim!!Wonu pergi dulu,annyeong..

Wonwoo menunggang bigbike nya terus ke skolah and no belok belok. Pelbagai perasaan muncul dihati dan fikiran wonwoo.
Perjalanan ke sekolab xlh jauh mana..3km je.
Smpai je..wonwoo check balik dlm poket dia kot klau2 bts still inside. Bts melambai lmbai wonwoo dngan senyuman.
Wonwoo lega dan terus pergi ke tapak perhimpunan iaitu di padang skolah.

Sampai saja disana,jihyo melambai-lambai wonwoo tanda supaya dia cepat.
Wonwoo melajukan langkahnya dengan bantuan kuasa elektrik dari suga.
Jihyo ternmpak pelik dimatanya tpi dia endahkan saja sbb bas memang mahu bertolak.
Nsib baik sempat duduk dibahagian paling belakang bersama eunha,joshua dan daniel.

My Handsome Moonlight Boys[✔]Where stories live. Discover now