Narrator
Minęło kilkanaście miesięcy, więc narzeczeni zaczęli poważnie myśleć o ślubie. Ani Leo, ani Richard nie rozpamiętywali utraty pierwszego dziecka, tylko z nową energią zabrali się za swoje obowiązki. Leonie znalazła pracę w firmie Hormann, gdzie powierzono jej stanowisko księgowej, dzięki czemu przyszłe małżeństwo rozpoczęło poszukiwanie nowego mieszkania. Wesele odbyło się 18 lipca, w rodzinnym miasteczku Leonie, gdzie zjechali się wszyscy krewni, aby razem z młodymi uczcić ten dzień. Nikt jednak nie spodziewał się tego, co stało się w nocy.
Leonie
Msza była naprawdę cudna. Kościół przyozdobiony pięknymi kwiatami wywarł na mnie ogromne wrażenie, a cudowna muzyka grana przez organistę dopełniała całości. Wesele było bardzo huczne. Wszyscy goście świetnie się bawili wymyślając coraz to nowsze zabawy i umilając wszystkim czas. Rozeszli się dopiero około trzeciej nad ranem, gdyż podpita, głównie męska, część towarzystwa ledwie dawała radę zrozumiale bełkotać. Wtedy zmyliśmy się i my. Razem z moim świeżo upieczonym mężem udałam się do sypialni, gdzie przeżyliśmy wspaniałą noc poślubną, po której, mimo zmęczenia, podeszłam do komody. Richard podążał za mną półprzytomnym wzrokiem, lecz kiedy wróciłam na materac niesamowicie się ożywił.
Richard
Po niesamowitej nocy z Leo nie miałem sił na nic, ale kiedy ta poszła po coś do szafki, nieco się zainteresowałem. Po kilku sekundach grzebania wróciła do mnie i podała mi świstek papieru, na którym widać było... no w sumie to nic.
-Leo, skarbie, co to?-spytałem pokazując niewyraźny obraz
-Zostaniesz ojcem Richi
_________________
I tym oto optymistycznym akcentem kończymy tą historię. Muszę przyznać, że nawet przyjemnie się ją tworzyło. Chciałabym pogratulować wam wytrwania w czytaniu tego fanfika i mam nadzieję, że się nie rozczarowaliście. Całe opowiadanie powstało specjalnie dla Stella_Collins18 i liczę, że ci się podobało ❤Co do dalszych losów tego profilu (śmiesznie to brzmi xd) możecie wybrać, czy wolicie kolejną książkę (Proch) czy może zbiór one-shotów (głównie gejoza)
Jeszcze raz dziękuję, za tak pozytywny odbiór ❤❤
CZYTASZ
Czasem Warto Wykorzystywać Braci
Fanfiction"-Odzywaj się, ok?-poprosiłam, a on pokiwał głową" Kto kogo poprosił? Czemu? Co zmieni to w uporządkowanym życiu Leonie? Tego dowiecie się właśnie tu Wiem, że są osoby, którym nie podoba się tytuł. Fakt, może najlepszy to on nie jest, bo nie umiem w...