❄ 6.Nap ❄

736 82 24
                                    

December 6.

Másnap mikor felébredtem, feltoltam magamat egy kicsit a kezemmel és átlestem a párnafalon, megnyugodva konstatáltam, hogy JungKook ugyanúgy háttal feküdt nekem, mint ahogy éjszaka tette azt. Mint kiderült az egész napja szabad volt és este se kellett bemennie dolgoznia a bárba, ami miatt kicsit aggódtam amiatt, hogyan is lesz az alvás, de minden gond nélkül sikerült.

Kiszálltam az ágyból és a gardrób elé sétálva kiválasztottam, hogy mit is viseljek ma. Úgy érzem, nem vittem túlzásba a fehér sima pólómmal és a fekete csőnadrágommal. A hajamat felfogtam lófarokba és a telefonomat zsebre téve kiléptem a kabinból. NaEunnal ismét megbeszéltük, hogy reggel együtt eszünk, ráadásul végre láthattam a híres neves Jimint is, aki annyira elcsavarta a fejét ez alatt a pár nap alatt. A szüleimet tegnap nem igazán látta a barátnőm, és mivel én sem találkoztam velük, így reménykedtem, hogy ez a továbbiakban is így lesz. Hívni már nem hívtak, így nem kellett lehalkítva tartanom a telefonomat, mint ahogy azt ebben a pár napban tettem. Szerettek vagy egy héten keresztül zaklatni, de miután rájöttek, hogy nem fogom felvenni, letettek rólam és vagy egy hónapig nem is kerestek. Addig viszont soha nem jutottak el, hogy eljöjjenek a házamig. Túl nagy erőfeszítést kellett volna tenniük ahhoz.

Beléptem a kellemesen meleg éttermi részbe és azonnal ki is szúrtam a felém integető fekete hajú lányt. Komótosan felé ballagtam és kihúzva a székemet, leültem elé. Most ő elég korán ideért, így kapott helyet az ablak mellett, ami miatt tekintetem azonnal a fodrozódó víz felé terelődött. A Napot sötét felhők takarták el, így most ijesztően sötétnek és vészjóslónak tűnt, de mégis gyönyörű volt. Mégha nem is tudtam úszni, attól még nagyon szerettem a tengert.

- Szép, mi ? - kortyolt bele a narancslevébe a menedzserem, mire halványan elmosolyodva bólintottam és visszafordítottam felé a figyelmemet.

- Csak nem protekcióval szerezted ezt a helyet ? - kérdeztem a menü fölött felé lesve, mire elvigyorodva megvonta a vállát és egy sejtelmes mosolyra húzta az ajkát.

- Lehetséges, de tudod, hogy mindig kihasználom a kapcsolataimat.

- Hihetetlen vagy - sóhajtottam fel, majd elemezni kezdtem a mai kínálatot. Miután egy kisebb vacillálás után eldöntöttem, hogy NaEunhoz hasonlóan sonkás grillszendvicset kérek, már mellettünk is termett egy kicsit alacsony, de ugyanakkor helyes, karakteres arcú, mosolygó fiú.

- Választottak a hölgyek ? - kérdezte kedvesen, mire bólintva leadtuk neki a rendelést és már ment is hátra a konyha felé. Közben viszont láttam ám, hogy milyen szemekkel is bámult a barátnőmre, így azonnal tudtam, hogy ő volt az a híres neves Jimin.

- Csak nem ő a te szőke herceged ? - kérdeztem és valóban, még a hajszíne is stimmelt. Ebben az egyenruhában, meg valóban lehengerlő látványt nyújtott. Már értettem, hogy miért volt akkora zsongás egyes asztaloknál, amik mellett elhaladt.

- De bizony - mosolygott szélesen a lány és a fiú után lesve felsóhajtott. - El sem tudod képzelni, hogy milyen aranyos. Annyira szerencsésnek tartom magamat, hogy az első este pont kiütöttem magamat, így ráestem és nem volt szíve ott hagyni engem - magyarázta és az újabb részleteket megtudva halványan elmosolyodtam. Mind a ketten érdekes mód a túlzott alkoholfogyasztás miatt kötöttünk ki ott, ahol. Néha valóban előnyös a kicsit becsiccsentett állapot. Habár valószínűleg JungKook nem erről vélekedett volna. Pultosként elég sok esetet láthatott, amikor ennek az ellenkezője történt az emberekkel.

- Örülök, hogy örülsz. Csak remélem, hogy ez a továbbiakban is így lesz - hoztam elő ismételten borúlátó énemet, de nem tehettem róla. Egyikünknek muszáj volt a rózsaszín felhőn kívül lennie, hogy figyelhesse az események alakulását.

Mistletoe / Befejezett /Where stories live. Discover now