❄ Köszönetnyilvánítás ❄

524 42 9
                                    

Sziasztok^^

Tudom, ennél a sztorinál annyira nem vittem túlzásba a hozzászólásaimat XD De úgy gondoltam, hogy azok nélkül még jobban is élveznétek XD

Mindenesetre nagyon köszönöm azoknak, akik elolvasták ezt a könyvet, hisz sok új, tőlem nem megszokott írás volt benne :D Nem tudtam mennyire fogjátok élvezni, de úgy láttam, hogy azért tetszett. Ennek nagyon örülök <3 Én nagyon élveztem írni és mindegyik karakter a szívemhez nőtt, ahogy mindig. Azért most is nehéz volt őket elengedni.

Háromezer megtekintés fölött van a könyv, ami nagyon jól esik és megmelengeti a szívemet, hogy azért jó pár embert érdekelt a könyv :3 Remélem senkinek nem okoztam csalódást ezzel a kis ajándékommal és megfelelő téli hangulatot adott, mégha végül kicsit belecsúszott a tavaszba. ( Mondjuk annyira az időjáráson ez nem látszik XD Sokkal jobban illik a sztorimhoz a hó meg ez a hideg... )

Ideje akkor ezt a befejezett könyvemet is elengednem :') Még mindig olyan érzés, mint az elsőnél :D

Ha unatkoztok vagy csak érdekel más könyvem is tieteket, akkor nézzetek be a munkáimhoz :) Jelenleg két futó történetem van. Az egyik egy folytatása egy másik sztorimnak; You Never Walk Alone címen. Az első kötete a Lost. Másik könyvem pedig The Liar néven fut, habár abba egy ideje már nem jött folytatás, de mostantól ott is behozom magamat ;)

Találkozunk más könyveimnél^^

heni0418

Mistletoe / Befejezett /Where stories live. Discover now