BAB 30

1K 25 0
                                    

"Wahhhhh!!!! Cantik gilerr doo Ana tmpt ni" (Amira)

"Eh kak Mira tolong amikkan gmbr Ana cpt2"(Ana)

"Wah2 kauuu seronok suruhkn aku yerr ..."(Amira)

Ana ketawa.

Papa yang sedang sibuk bergambar dgn mama berbicara.

"Eh Mika ..come join papa dgn mama ..kita tangkap gmbr family yer....Ana!! Mira!! sini kita tngkap gmbr...along cpt "(Datuk Mahmud)

Rayyan yang sedg berlari ke sana ke sini dgn penuh riang itu ditangkap Ana.

"Ayyan jomm tokwan ajk kita snap gmbr jommm"(Ana)

Ana cuba utk mendukung Rayyan. Tapi Rayyan cuba untuk turun.

"Ayyan.. come baby come..cpt cpt cpt nnti hrimau amik dia"(Datuk Mahmud)

Rayyan lari terkedek kedek ke Papa .

Alahai comelnyaaaa si Rayyan ni. Rayyan duduk di atas Papa.

"Cpt2 Mira nk set timer ni....cpt duduk tmpt masing2...ehh knp Kak Risa x berdiri sblh angah"(Amira)

Aku sengih.

"Eh takpa Kak Risa berdiri sini pun ok...random kan hahah"(Arisa)

Amira angguk. Fuhh selamat

"Ermm Ana nk duduk sebelah mama la"(Ana)

Tanpa byk ckp Ana terus duduk sebelah mama.

"Woiiii Ana ...aku nk duduk sebelah mama la!!!!!! Nub punya itik"(Amira)

Amira dh marah. Mana taknya favourite port dia dh kena kebas dgn Ana.

"Hahhh x de kak Ana duduk sblh papa kn ade!!"(Ana)

"Heyyy dh2 ...Ni sblh papa ni ada kosong..haishh tu pun nk gaduh"(Datuk Mahmud)

Kerusi dkt london ni mmg semua muat 5 org ni. Hahahhaha. Dia punya besar nau nau nau.


*************

Aku buka tudung...seharian hrini melawat byk tmpt.... kaum2 wanita ni apolagi jahhh shopping lerrrr hahahha..

Tuala aq capai untuk membersihkan diri.

Wajah Adam yg sdg sibuk membuka baju sikit pun aku x pndg.

Selesai mandi aku tunaikan solat isyak. Travel ...travel jugak kewajiban jgn dilupakan.

Finally aku labuhkan badan ats katil.

Aku baring dgn membelakangi Adam di sofa. Malas aku nk ckp dgn dia...terus hilang mood aku.

Apa nk jadi jadilah.

***********

Seminggu dkt london x sma mcm dkt Malaysia. Almaklumlah negara org. Even negara aku panas but i likeeee.

Aku keluar ja dri bilik mandi terus capai telefon aku yang tgh dok memekik tu. Naik rimas aku.

Terlompat jugak aku bila tgk nma Aisya dkt skrin..

"Hello assalammualaikum..."(Arisa)

Aku mulakn bicara penuh ceria suara aku.

Imamku En PilotWhere stories live. Discover now