BAB 22

1K 28 0
                                    

"Selamat pengantin baru Sya...ya allah aq mcm x caya jeee...kawin jugak dgn Syakir tu... " (Arisa)

Tiba2 pappp

Makkkk aiiiii pedih paha aq dgn tamparan dia.

Paha aku gosokkan utk hilang kn sakit.

"Ishhhh!!! Kau ni...aq puji kot!! Takkan puji pun kena tampar...aieeee aq dia ni" (Arisa)

"Eleh mcm aq x knal kau...puji dgn perli kau tu sma ja maksud dia" (Aisya)

Aku ketawa.

"Pndai kau" (Arisa)

Aisya yg dh berpeluh peluh... pelik aq minah ni duduk tepi katil pun dh berpeluh. Hahahhaha apa ke lawak dia ni.

"Weii yg kau berpeluh sakan ni apahal...hahahah aduh" (Arisa)

"Kau diam...aq tgh pikir masa dpan ni" (Aisya)

"HAHAHHAHAHAHAHH" (Arisa)

Pecah ketawa aku bila dia ckp mcm tu.
Lawak siak minah ni.

"Msa dpan apa ...kau dh jdi wife Syakir dh pun...keeee kau tgh pikir masa dpan ke arah lainnn " (Arisa)

"Ishhh kau ni sengal la Risa aq tgh pikir masa dpan arah lain la ni... tu yg aq berpeluh ni" (Aisya)

"HAHHAHAHAHHAH" (Arisa)

Sekali lagi pecah tawa aku dgn Aisya ni.
Tiba paha aq dicubit. Mengeliat aq.

"Aduhhh duh duh...sakit la senget..." (Arisa)

"Haaaa gelk la lagi gelak" (Aisya)

Aq tahan ketawa.

Dh x tahan sngt aq lps kn sbb lawak tgk muka si Aisya marah.

"HHAHAHHA" (Arisa)

"Riiiisaaaaaa!!!!'.....kau ni kan!!! Bkn nk support member lagi ketawakn aq plk...." (Aisya)

"X de lah kau ni lawak sngt...pikir masa dpan 'tu' smpai berpeluh peluh...hahhah adoiiii kau chill2 dh la...x yh la smpai gelabah mcm ni..." (Arisa)

"Kau ckp sng la...Adam x mcm Syakir..Syakir ni dia lain skit tau..." (Aisya)

Aq ketawa lagi.

"Risaa please stop aq menyampah dgr kau gelak...japgi x psal ada yg kena sepak  keluar bilik...." (Aisya)

Kalini dia dh berang dgn aku.

"Ok ok ok...aq stop" (Arisa)

"Dh la...aq keluar dulu... kacau line pulak dkt dlm ni..." (Arisa)

Dia dh jengilkn matanya dkt aq.

Kaki aq atur keluar bilik. Smpai saja di pintu bilik aq berpusing memandang Aisya kembali.

"Have fun" (Arisa)

Kalini aq  tak tunggu lama . Terus aq cabut lari. Sempat aq pusing ke belakang. Bantal dh melayang selepas aq lari.

***********

"Dam thanks dtg..." (Syakir)

"Welcome " (Adam)

Mereka berdua bersalaman.

"Ehh korang tidur mna mlm ni...kalau x de tmpt tidur tidur sini ja " (Syakir)

"A'ah...susah tidur sini je la...bhya nk balik ni...dh ptg..pukul brp korang nk smpai Kl kalau skrg baru nk bertolak " (Aisya)

"Ehhh x pa...jgn risau aq dh book hotel..." (Adam)

Imamku En PilotWhere stories live. Discover now