f o u r t e e n

1.9K 233 6
                                    


"Arghhhh!"

Wein yang tengah layan movie terus berlari kebilik air dalam biliknya dan Taehyung. Dia ketuk pintu Taehyung untuk periksa keadaan suaminya.

"Tae? Awak kenapa? Ada apa-apa yang jadi ke dalam tu?"

Pintu bilik air dibuka dan muncul Taehyung dengan hanya bertuala dan shirtless. Tubuh dan rambutnya masih basah dengan air mandi.

"Wein tolong!"

Ujar Taehyung cemas mematikan renungan Wein terhadapnya.

"Ah ha ya kenapa? Tolong apa?"

Soal Wein. Taehyung dah menyorok belakang Wein sambil pegang bahu Wein.

"Ada lipas!"

Jelas Taehyung. Wein buat muka malas.

"Lipas? Ingatkan apa tadi. Ha mana? Tunjuk saya. Berani kacau suami sem saya mandi."

Taehyung tunjuk lipas yang lepak tenang didinding bilik air bersebelahan shower. Kemudian Wein terus capai botol shampoo dan ketuk lipas tadi hingga mati.

"Wein, lipas tadi mati belum?"

Taehyung menjengulkan kepalanya dari belakang Wein untuk periksa keadaan lipas tadi.

"Dah. Ni ha dia."

Wein sua lipas tadi pada Taehyung dengan muka selamba.

"Wein jauhkan lipas tu dari Tae!"

Taehyung mengundur setapak demi setapak tapi Wein makin hampir dengannya dan akhirnya dia jatuh diatas katil. Wein buang lipas tadi dalam tong sampah tepi katil dan terus berada atas tubuh Taehyung yang terbaring. Tangannya menahan tangan Taehyung.

"Wein."

"Hm?"

Taehyung telan liurnya yang terasa kelat. Wajahnya dan Wein hanya beberapa inci sahaja.

"Tae rasa lipas tadi betina."

Bisik taehyung gugup. Wein terus ketawa. Dia lepaskan Taehyung dan berdiri tegak.

"Maybe. Dah pakai baju sekarang. Sebelum Wein ngap Tae."

Usik Wein dan terus keluar dari bilik.

"Fuh! Wife aku ni bahaya."

🐋☁

"Wein main game tak ajak shiakkkk!"

Jerit Taehyung dari tangga. Dengan kelam-kabutnya dia turun dan terus berlari kearah Wein yang tengah main game diruang tamu.

"Wein, lawan jom?"

Ajak Taehyung. Wein angkat ibu jarinya dan tukar mode game kepada player vs player. Satu controller diberi kepada Taehyung.

"Syarat game siapa kalah, kena bagi kiss dekat pemenang."

Wein beri syarat sebelum game dimulakan. Taehyung terus angguk setuju.

And The Game Begin
... Loading 99%🌞

"Ouyeayh! Wein menang! Fuhlamak weyy terror pulak Wein harini. Sorry ea wak? Lain kali cuba lagi."

Wein jerit riang. Dia baring diatas sofa dengan muka maha bongkak 100% milik mutlak Kim Wein. Taehyung bangun dan jalan kearah Wein kemudian dia menghimpit baring disebelah Wein.

"Tae, apa ni? Sempit lah."

Adu Wein tak puas hati. Taehyung lirik Wein dengan muka tanpa riak.

"Nak bagi kiss la bongok."

Jawab Taehyung datar.

"Oh aah kiss! Lupa pa-"

Ayat Wein terhenti bila Taehyung dah pagut bibir dia. Tangan Taehyung tarik kepala Wein supaya lebih rapat dengannya. Wein balas ciuman suaminya semula. Dan untuk seketika, masing-masing tenggelam dengan perasaan tersebut. Sehingga Taehyung sendiri yang leraikan ciuman mereka.

"Wein, sorry."

"Kenapa awak mintak maaf pulak? Tak berdosa pun kiss isteri sendiri."

Taehyung hanya senyum malu. Pipinya mula kebas. Malu dengan tindakannya yang agak tak menyabar tadi. Cepat-cepat dia bangun dari sofa.

"Sorry sorry. Detakan dada tak normal ehem. Btw Wein jangan bangga sangat. Actually saya sengaja bagi kalah sebab nak kiss awak."

Jelas Taehyung dan kenyitkan matanya pada Wein sebelum berlari kearah bilik mereka.

"Malu tapi nak menggatal. Sakai punya dak manja."

Wein tersenyum dan gelengkan kepalanya.

🌸🌸🌸

Dear Jonghyun,
"You will be missed by many peoples. 💓"

Gu OUT.

[C] Fluffy Heart ♡KTHWhere stories live. Discover now