Merhaba kedicikler! Erken gelen bir bölümle karşınızdayım!
Bu bölüm, ‘YENİ BÖLÜM’ gelmesi konusunda tüm kediciklerin sözcüsü, hatta vicdanım olan Beyza’ya gidiyor. Ben bölüm yazmadığımda kendisi sizin adınıza başımı yiyor, rahat olun. Seni seviyorum Beyza!
Multimedya gif - Chery, ayrıca bölümü Imagine Dragons - Round and Round dinleyerek yazdım.
İyi okumalar <3
Bir süre telefonu kulağımda tuttum, cevap veremedim. Amelia hattın öbür ucunda bekliyordu.
“Chery? Orda mısın?”
“Buradayım,” dedim nefes vererek, “kimdi?”
“Phobe Jonas,” dedi Amelia, “o tek bir korumayla değil, daha fazlasıyla korunuyordu. Daniel kadar inatçı değildi çünkü. Buna rağmen o..”
Çünkü Daniel korkmuyor.
Bir dakika…
“Önlemlerin alınmasını o mu istedi?” diye sordum.
“Evet, çocukları ve kendi adına endişelenen bir anneydi.”
“Bak, bu saçma gelebilir ama…” nasıl ifade edebileceğimi düşündüm, “kim ne kadar çok endişeleniyorsa o öldürülüyor.”
“Chery,” dedi bıkkınlıkla, “şu an bitmiş durumdayım ve senin teorilerinle vakit harcayamam.”
“Hayır-”
“Büyük ihtimalle işten atılacağım. Yerime gelecek kişi herkesi yerinden oynatabilir, buna sen de dahilsin. Bu yüzden aptal teoriler üretmek yerine benim için dua et ve onu koru.”
“Tamam,” dedim ama bunu duymadan telefonu yüzüme kapatmıştı.
Evet, CIA’in hataya teamülü olmuyordu. Eğer Amelia görevden atılırsa bu benim de sonum olurdu, gerçi pek iyi gitmiyorduk.
“Arayan kimdi?”
Birden duyduğum sesle sıçradım, sesin geldiği yöne döndüm. Daniel merdivenlerin başında bekliyordu. Duştan çıkar çıkmaz buraya geldiği belliydi, çünkü üzerinde lanet olası bir havlu dışında hiçbir şey yoktu.
Bedeni yerine yüzüne odaklandım, “hiç.”
“Bir hiç ile mi konuşuyordun?” dedi alayla.
Gözlerimi devirdim, “sadece arkadaşım.”
“Daha önce arkadaşınla konuştuğunu görmedim, gerçekçi ol.”
İnatla ona baktım, o da bana baktı. Bir süre böyle durduk. Sonra sessizliği bozdum, ya da bozmak zorunda hissetmiştim çünkü karşımda yarı çıplak durması benim aleyhimeydi. “Tamam, arayan Amelia’ydı.”
Yüz ifadesi değişti, “ne istiyormuş?”
“Daha sonra konuşalım mı?” üzerini gösterdim, “yani sen giyinikken.”
“Bu seni rahatsız mı ediyor?” yüzünde aptal bir sırıtış ortaya çıktı.
“Hayır, sadece uzun bir mesele. Böyle dinlemeye başlarsan hasta olursun,” bunu öğrendikten sonra böyle gülemeyecekti.
Başını salladı ve yukarı çıktı.
Derin bir nefes verip koltuğa yaslandım. Gözlerimi iki saniyeliğine kapatmayı denedim. Nasıl bir tepki vereceğini bilmiyordum, kendim bile nasıl hissettiğimi bilmiyordum. Çevrenizde sizin de bağlı olduğunuz kişilerin sürekli ölüp durması pek de iyi hissettirmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Kedi
Action[Acemi Casus karakterlerinden Chery'nin hikayesidir] Chery, Amy'nin kurtulması için diğer ajanları sahte bir görev üzerinde göstermiştir. Bu başarılı olmuş, Amy kurtulmuştur. Her şey düzene girdi sanılırken, Aylar sonra... Chery'nin evrakta sahtecil...