İyi okumalar!
Sakin olmalıydım.
Her ne halt olursa olsun, sakin olmalıydım.
Her zaman bunu prova etmiştim, değil mi? Bunun eğitimini almıştım. Daha kötü durumlarla da kafa kafaya gelmiştim.
Silahın yoksa, onu etkisiz hale getirebilecek başka bir şey bul.
Gürültü çıkarmamaya çalışarak mutfağa gittim ve bıçak aldım. Bu ne cesaretti? Ne akla hizmet eve girebilmişti, benim evde olmadığımı mı sanıyordu?
Cezasını çekecekti. O kadar sinirliydim ki onu canlı ele geçirsem bile boğazını parçalayacaktım.
Sessiz ve çevik adımlarla yukarı çıktım. Daniel’ın odasındaydı.
Daniel neredeydi?
Onun ölmemiş olmasını umdum, umarım zamanında yetişebilmiştim.
Eğer odama girip silahımı almaya çalışırsam çıkardığım sesten dolayı fark edilirdim. Olduğum yerde suikastçıyı göremeye çalıştım. İyi bir açık yakalamalıydım.
Merdivenlere tutunarak Daniel’ın odasının kapısını görmeye çalıştım. Kapı sonuna kadar açıktı.
Suikastçı oradaydı, arkasını dönüp bana bakmıyordu. Aldığım nefesin bile ses çıkaracağını düşünerek nefesimi tutmuştum.
Daniel’ın özel banyosu odasının içindeydi. Kapının açılma sesini duydum, o anda beni göremeyen suikastçı ve ben dikkat kesilmiştik.
Daniel kapıdan çıktı, suikastçı o kadar sessizdi ki onu görmedi. Arkasını dönüp dolabından bir şeyler almaya başladı. Islık çalıyordu.
Adam yavaşça belindeki silahı çekti.
Hareket edersem, o silahı ateşlerdi.
Etmezsem de ateşlerdi.
O zaman, kaybedecek bir şeyim yoktu.
Büyük bir hızla, ses çıkarmayı önemsemeden adama arkasından atıldım. Tek kolumu boynuna atıp bıçağı oraya dayarken, aynı zamanda silahı doğrulttuğu elini, hedef olarak Daniel’dan çevirip tavana yönlendirmeye çalışmıştım.
Silah büyük bir gürültüyle patladı. Her şeyi yavaş çekimde görmeye başlamıştım. Daniel, büyük bir şokla arkasını döndü ve gördüğü manzara karşısında bakakaldı.
Adam, silahı Daniel’a doğrultmak için çabalarken, güç uygulamaya çalışıyordum ama adamın arkasındaydım ve boyu benden uzundu. “Yaklaşma!” diye bağırabilmiştim Daniel’a. Yardım etmek gibi bir niyeti var gibi görünüyordu, ama bu sıradan bir okul kavgası değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Kedi
Action[Acemi Casus karakterlerinden Chery'nin hikayesidir] Chery, Amy'nin kurtulması için diğer ajanları sahte bir görev üzerinde göstermiştir. Bu başarılı olmuş, Amy kurtulmuştur. Her şey düzene girdi sanılırken, Aylar sonra... Chery'nin evrakta sahtecil...