Kontes.

10.8K 189 26
                                    

(Kazarina)
Son model Lamborghinime binip motoru çalıştırmadan önce en iyi arkadaşım stoica ın elini kaldırark el sallamasına göz kırparak karşılık verdim. O en iyi arkadaşım.Yani sanırım.Öyle ahım şahım dost değiliz ama öyle dostum da yok zaten.Bir zamanlar vardı.Ama,artık yok.

Sarayın otoparkından çıkıp arabayı sürmeye başladım.Wilson ile buluşup kahve içmek için sözleştik.Saatin gelmesine kadar hem şu rahatsız resmi kıyafet ve ayakkabılardan kurtulmak hem de biraz uzanmak için eve gittim.Eve girdiğimde ilk aldığım şey oda parfümünün o yapay çiçek kokusuydu.Cassandra evi temizlemişti.Masanın üzerindeki fotoğraf dikkatimi çekti.Gill,Barodius ve benim küçükken çekilmiş fotoğrafımıza bakakaldım.Ne kadar samimi ve doğaldı.Muhteşem üçlüydük.Sonra büyüdük,kıskançlıklar baş gösterdi ve kelimenin tam anlamıyla Allah belamızı verdi.

Geçmişe dönüş

Kazarina öfkeliydi.Uçakta yaygara koparmıştı.Kimse onu arkadaşlarından ayıramazdı!Kimse ona karşı gelemezdi!En azından şımarık leydimiz böyle düşünüyordu.Anaokulundan ayrılma fikrinden nefret ediyordu.Orada çok iyi arkadaşlıkları olmuştu.Aynı şeyleri burada elde edemezdi ki.Hem madem babası bir konttu,niye başından beri başkentte değildi?

Arkasında sevimli bavulunu taşıyarak annesi kontes Karaina nın ona gösterdiği odaya gitti.Ağlamak istiyordu.Kızgındı,kırgındı...Surat ifadesi 6 yaşında bir kız çocuğu için fazla kötü durumdaydı.

Odaya girdi.Küçük kontes adayına göre hazırlanmış oda tam küçük bir kızın isteyeceği şekilde tasarlanmıştı.Kazarina nın yüzünden buruk bir tebessüm geçti.Bavulunu bırakıp odadan çıktı.

Koridorda dolaşmaya başladı.Arkasından "Merhaba.Seni tanıyor muyum?" diyen bir ses duydu.Arkasını döndü ve 6-7 yaşlarında bir oğlan çocuğuyla burun buruna geldi."Merhaba." dedi Kazarina."Tanımaman normal,buralarda oldukçaaa...yeniyim."

O gün Barodius Kazarina yı Gill ile tanıştırdı.İkisi kızı gezdirdiler.Kazarina bir an oraya alışabileceğini sezdi.

Belki de her şey o kadar da kötü olmazdı.

(Normal anlatım)

Kazarina elindeki boş kola bardağıyla eve girdi.Abisiyle kahve içtikten sonra sinemaya gitmeye karar vermişlerdi.Kazarina nın isteğiyle bir romantik komedi filmine girdiler.Wilson bayılmak üzereydi ama film Kazarina nın hoşuna gitmişti.Sırılsıklam sevdiği ama hiç açılamadığı adamı hatırlatmıştı ona.

İmparator Barodius.

Selammmm :D:D:D:D Ben Sude.Bu benim ilk hikayem.Umarım seversiniz.Bu hikaye nicedir aklımdaydı zaten.Sonu belli değil sadece :D Hikaye hiç tahmin edemeyeceğiniz yerlere gelecek.İpucu isimde:D Bu hikayeyi yazmamda inanılmaz emeği olan en iyi arkadaşım(kazarinanınki gibi değil,gerçek dost) Özlemime çoopk teşekkürler!Neyse.Bir watpadd yazarı atasözü der ki:HOPE THAT YOU LİKE İT!:D Sizi seviyorum.İyi okumalar:)

Yıllar sonra gelen açıklama: Selam. Ben Sude. Bu kitabı yazdığım zamandan bu yana 8 yıl geçti neredeyse. Bu hikayenin ne kadar berbat olduğunun herkesten önce ben farkındayım. 12 yaşındaydım ben bunu yazdığımda. Ama iyi ki yazmışım çünkü bu saçma şeyleri yazmasaydım 20 yaşımda yazdığım (ve çevirdiğim) hiçbir şeyi yazamazdım. Yazı yazmak pratikle iyileşen bir şeydir çünkü. Bu kitap da (beni rezil ediyor olmasına rağmen) burada duruyor çünkü bana nereden başladığımı hatırlatıyor. Ve bakıp o günleri yad etmek hoşuma gidiyor. Eh bir şekilde kendini de okutuyor insanlara, (sanırım tuhaflığından ve cringeliğinden dolayı djdjdjjddj) ben de kaldırmadım o yüzden çünkü kime ne zararı var diye düşünüyorum. İsterseniz devam edin ve 12 yaşındaki Sude'nin zihninde bir yolculuğa çıkın :)))) Keyifli okumalar!
Not: Sevgili karakterlerimizin aynı evrende geçen, daha olgun biri tarafından yazılmış,  derli toplu hikayesi yakında yayınlanacak. O zaman da burayı güncelleyerek size bilgi vereceğim.

Kontes #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin