Selfie.

980 42 0
                                    

multimedya barodius :D

Ertesi gün (normal anlatım)

Kazarina evinin yüzme havuzunun hemen yanındaki garaja park ettiği arabasına doğru ilerledi.Dün gece ile ilgili fazla bir şey hatırlamıyordu,bilardodan sonra zafer sarhoşluğuyla içkiyi biraz fazla kaçırmıştı.Tuvaletteki olaydan sonra ise kendini iyice salmış,bir sürü içki içmişti.Diğerlerinin de onun kadar kafayı bulmuş olmasını umut ediyordu Kazarina,yoksa gerçekten rezil olurdu.Zira Kazarina'nın sarhoşu çok pisti.Aslında genel olarak kadınların sarhoşu çok pistir.

Akşamdan kalan tek şey keskin bir baş ağrısıydı.İşe gittiğinde yalnız olmadığını gördü.Takımın eksiksiz bütün üyeleri aynı şeyden şikayetçiydi.İçkiyi hiçbir zaman çok kaçırmayan Gill ve Airzel bile.O gün herkesin üstüne baş ağrısının verdiği bıkkınlık ve uyuma isteği çökmüştü.Hiç kimsede,hatta her zaman enerjik ve pozitif olan Stoica'da bile her zamanki enerji hali yoktu.O da diğerleri gibi sadece eve gidip uyumak istiyordu.

İş çıkışı Barodius Kazarina'nın yanına geldi.

-Selam Kazarina

-Size de efendim.

-Dün geceyle ilgili bir şey hatırlıyor musun?

-Maalesef,içkiyi biraz fazla kaçırmışım.

-Ben de.Ama benim telefonda dans ederken çekindiğimiz Selfie'ler var.Çok acayip fotoğraflar.Hiç birini çektiğimizi hatırlamıyorum ama çekmişiz işte.

-Bilmiyorum,ben de bir telefonuma bakayım ama yanılmıyorsam şarjı bitikti o gece.Bana atar mısınız o fotoğrafları?

-Tabii,yukarı çıkınca atarım.

-Teşekkürler.Gitmeliyim,hoşça kalın.

-Güle güle Kazarina.

O akşam The Vampire Diaries izlerken Kazarina'nın telefonuna bir mesaj geldi.Mesaj Barodiustandı.

-Hey,orada mısın?:)

-Tabii :)

-Fotoğrafları gönderdim.Çok acayip,değil mi? :D

Bu mesajdan hemen önce gelen fotoğraflar Kazarina'yı güldürmüş ve kısmen de olsa dün geceye ait anılarını tazelemişti.

Bir mesaj daha Kazarina'nın telefonuna geldi:

-Bir şey daha var,tamamen aklımdan çıkmış.

-Neymiş o ?

-Gill ve sen antrenman maçı yapacaktınız?

-Tamamen aklımdan çıkmış.Ama bugün çok yorgundum,istesek de yapamazdık ki maç falan?

-Haklısın.O zaman yarına toparlanmış olarak gel,bu maç konuşulur :)

-Emredersiniz :)

Kontes #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin