İNANILMAZ!

1.6K 78 5
                                    

(kazarina)

 Eve bir sürü alışveriş poşetiyle girdim.Poşetlerin üzerinde hep bilinen adlar yazıyordu:collins,koton,H&M vs.Dün akşam durumu idare etmek için verdiğim sözü yerine getirmeliydim.Barodius'un diğerlerine bir şey söylemediğimi farketmesi halinde fasoyu çok fena ele verirdim.

   Casper marka laptopumu kucağıma alıp ayaklarımı uzatarak koltuğa oturmadan önce mutfaktan kendime dondurma aldım.Şifreyi girdim.Hiçbir yere uğramadan doğruca Facebook hesabımı açtım.İşsiz takım arkadaşlarımın hemen hepsi çevrimiçiydi.Stoica(en yakın arkadaş.Yani sanırım.)Gill(düşmanım.ama onun da bilmeye hakkı var.)Airzel(düşmanımın en yakın arkadaşı)Ve yaşlarının bizde küçüklüğüyle dikkat çeken(15-16 yaşlarındalar,bizden sonraki kont ve kontes olacak olanlar)Zenet,Lena,Mason,Ren ve Jessie.Hemen bir pencereye hepsini topladım ve kamerayı açtım.

   -Buyursunlar canısı? dedi Gill.Ses tonundaki alaycılık sinirimi bozmuştu ama şu an onunla uğraşamzdım.

-Ne gördüğüme inanamayacaksınız!

 Herkesin merakı alevlenmişti.Meseleyi onlara üzülüp süzülmeden aktardığımda hepsi kafayı yemek üzereydi,ve yanlış görmediysem Jessie kameraya kafa attı!   

  -Eee,düğün ne zaman?

 -Ben ne bileyim -_-

-Sen onu bunu geç şimdi çocuk ne zaman çocuk?

-Oha 0_0

 Cidden oha olmuştum.Bu nasıl bir fesatlıktır,biri açıklasın?

 -Eee Rue'nun tepkisi ne oldu?

 -Aynen şöyle :EVEEEEĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞTTTTTTT!!!!!

 -Senin tepkin ne oldu?

  -Yumruk yemiş kadar affalladım,ama kısmen ded olsa sakinliğimi korudum gibi :)

 -İmparatorun yüz ifadesi nasıldı?

 -Tam bir "evlen benimle Julliette" havasındaydı.

 O anda Lena Taylor Swift'in Love Story şarkısını mırıldanmaya başladı,sonra herkes istemsizce ona katıldı.


Romeo save me, I've been feeling so alone 
Romeo, kutar beni, çok yalnız hissediyorum 
I keep waiting for you but you never come 
Senin için beklemeyi sürdürdüm ama hiç gelmedin 
Is this in my head, I don't know what to think 
Bu kafamda mı?, ne düşünmem gerektiğini bilmiyorum 
He knelt to the ground and pulled out a ring 
O, yere diz çöktü ve bir yüzük çıkardı 
And said 
Ve dedi ki 

Marry me, Juliet, you'll never have to be alone 
Evlen benimle Juliet, asla yalnız olmayacaksın 
I love you and that's all I really know 
Seni seviyorum ve hepsinin gerçek olduğunu biliyorum 
I talked to your dad, go pick out a white dress 
Babanla konuştum, git gelinliğini seç 
It's a love story, baby, just say yes 
Bu bir aşk hikayesi, bebeğim, sadece evet de 

Oh, oh, oh, oh 

'Cause we were both young when I first saw you 
Çünkü seni ilk gördüğümde ikimizde gençtik

   Bilgisayarı kapatıp uyumaya karar verdiğimde saat gecenin ikisiydi."Yarın ayrıntılı konuşuruz" demiştim.Gözlerimi kapattım ve hemen uykuya daldım...

Kontes #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin