Maç.

814 39 0
                                    

Rihanna-s&m ile okuyun tavsiyem :D

(zenet)

 Normalde bir antrenman maçı izlemektense bizimkilerle kantinde sıcak çikolata içmeyi tercih ederim ama bu sefer işler çok ama çok farklı.Çünkü bu sarayda 2 azıllı düşmanı savaşırken izlemek kadar heyecanlı bir şey bulamazsınız.Hiç sanmıyorum.

  Kazarina kendinden emin bir yürüyüşle yanımıza geldi.Mor bir tokayla atkuyruğuyla sıkıca toplanmış saçlarını hafifçe yana savurup gülümsedi.Baştan aşağı Adidas giyinmişti.Diğer yandan da kendinden Kazarina kadar enin olmayan Gill geldi.O da Nike giyinmişti.Düşman oldukları ne kadar belli oluyor değil mi?Biri Adidas giyer biri Nike giyer.Biri Coca Cola içer biri Pepsi içer.Biri Gloria'ya gider biri Sturbucks'a.Biri I phone kullanır biri Samsung Galaxy.Biri Mc donals yer biri Burger King.Tamamen zıtlar.

 Antreman odasına girdiler.Yerlere rastgele saçılmış silahlara baktım.Onlardan birini kullanacaklarını hiç sanmam.Bence bunu fırsat bilip birbirlerine kafa göz dalacaklar.

Baradius

-Ben üç deyince.

dedi.

-1,2,3!

   (Gill)

 Kazarina 3 lafını duymasıyla yerinden fırladı ve suratıma yumruk attı.Ben kendimi toparlamaya çalışırken o beni havada takla attırarak yere yapıştırıp ayak ucuyla karnıma tekme atmıştı bile.İşte onun en büyük avantajı.Benden nefret ediyor.Benim de ondan nefret ettiğimi sanıyor.Bana karşı kurulmuş bir savunma sistemi var.Benim canımı yakarken onun canı yanmıyor,aksine bundan keyif alıyor.Ben öyle değilim ama.

  Kazarina üstüme çıkıp beni çok kötü yumruklamaya başladı.Bir an her şeyi unuttum.Çektiğim fiziksel acı ve erkeklik gururum üstün geldi.Bu sefer ben bir yumruk salladım ona.Aniden gelen sarsıntının etkisiyle affallayınca omuzlarından tutup sertçe yere yapıştırdım.Bacağına dizimle vurmaya çalıştım ama yanlışlıkla tam bacaklarının arasına geldi.Korkunç bir çığlık attı.Suratına yumruk atmaya başladım.Omuzlarından tutarak kaldırdım ve kafa attım.Sarstım ve 'beni tanımak konusunda ne demiştin?' diye bağırdım.'Kızsın diye sana müsağma göstereceğimi sanmadın herhalde?'

   Kazarina ağlıyordu.İstemsizce ağlıyordu,buna eminim.Kazarina her ne kadar içinden gelirse gelsin düşmanının karşısında ağlamayacak kadar gururlu bir kadındı.Beni boğazladı ve kafamı yere yapıştırdı.Rastgele saçılmış silahlardan gözüme bir hançer kestirdim.Hançerin kısa kabzasından kavradım ve Kazarina'nın boğazına dayadım.Bir an zaman durmuş gibi hissettim.

     Gözlerimiz buluştu...

Kontes #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin