Rue.

1.9K 93 3
                                    

Not:multimedya Rue nun fotoğrafı :D

(Normal Anlatım)

Kazarina elinde bir sürü poşetle eve döndüğünde saat öğleden sonraya geliyordu.Sahilden sonra kahvaltıyı dışarda yemeğe ve koca bir öğleyi sadece alışverişe harcamaya karar vermişti.Sonra da aşkla zerre alakası olmayan bir korku filmine girmişti.Film gerçekten çok başarılıydı,sinemadan çıktığında Kazarina zangır zangır titriyordu.Arabada Wilson'ı aramıştı.Zorla abisine saçma bir şeye kalkışmayacağına söz vermişti.

Ama bunu yaparken arkasından ellerini çapraz yapmayı da ihmal etmemişti.

---

(Rue)

Uyandığımda saat neredeyse öğle olmuştu.Otelin Fransız usulü seramik kaplı penceresinden sızan güneş ışığını ve bu ışıkta uçuşan toz taneciklerini izlemeye başladım.Olmaktan en çok haz duyduğum yerdeydim,Barodius un yanında.Biraz yukarı kayıp yanağına bir öpücük kondurdum.O anda uyurken ne kadar savunmasız göründüğünü fark ettim.Bir imparator için çok savunmasızdı.Şu anda bir anaokulu çocuğu bile onu nakavt edebilirdi.Bu hali,fazla uzun sürmedi.

"Günaydın." dedi bir gülümseyerek.Dudakları bu şekilde kıvırınca çoooooooook tatlı oluyoooooorr!!!!! "Sana da." dedim,onunkinin kız versiyonu bir şekilde gülerek.Güldü ve yanağıma bir öpücük kondurdu.

Daha sonra

Arabada Barodius"benim işim var seni eve bırakayım mı?"Diye sordu."Evet.Yo hayır,Stecy ile buluşacaktık.Dünkü yere götür sen beni.""Pekala tatlım." Çok alakasız ama merak ettiğim bir şey vardı."Barodius,dün akşam Kazarina bana ne kadar tatlı davrandı değil mi?Elimi sıkışını görmeliydin,çok doğal ve sevimli bakıyordu." "Evet benim de tuhafıma gitti.Senden hiç haz etmez hâlbuki." Gelmiştik.Arabayı sağa çekti.Bana sarılırken"Dikkatli ol tatlım,Kazarina okulda hep tiyatro kolundaydı.Bir keresinde okula ödül bile kazandırmıştı.Yanağımı öptükten sonra devam etti:"Dikkat et sevgilim,o kadın çok tehlikeli."Hey bir saniye!Bu basit bir şakadan ibaretti, değil mi?

Değil mi?

Kontes #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin