Justin Bieber.

818 32 10
                                    

Evett,yine benn:D fazla uzatmadan konuya gireyim.Sınav haftam bitti Allah'ıma bin şükür.Artık çok rahatım.Okulda da dershanede de derslerde serbest bıraktılar ben de hep hikâye yazdım o aralar. Dün sizlerle paylaştığım iki uzun bölüm bunu kanıtlar niteliktedir sanırsam :D Neyse,bu bölümün konusu uzun süredir aklımdaydı.Aslında özel bölüm olarak yazacaktım ama sonra niye konuyla bağdaştırmayayım ki dedim.Bu bölümü dünyanın tüm Belieberslarına ithaf ediyorum:):):).(doğru mu yazdım acep? :D)İyi okumalar :)

Ertesi gün (Airzel)

Kazarina'yı ameliyata almaları gerekti ama şansına çok ağır yarası yoktu. Sadece yaralarının sayısı çok fazlaydı.Doktorlar düşündükleri kadar zorlanmadılar.Kazarina da bir günde ayaklandı.

İşin en zor bölümünü bana kakalamışlardı gene.Kurtarılan esirlere yapılan bir şey.Düşmanın ne tarz işkenceler uyguladığı ya da başka önemli şeyleri öğrenmek için kurbanı sorguya çekmek.Kurbanın o süre için aklı biraz kaçmış olabiliyor haliyle.Sorgu odasında krize giren pek çok kişi gördüm.Hatta sorgulama yapan kişinin canına kast edene bile rastladım.Sorguya girmeyi hiç sevmem bu yüzden.Hele Kazarina gibi ekstra işkenceye uğramış biriyse iki kere sevmem.Kurbanlar için kötü anılarını hatırlamaları gereken sorgular zordur zaten.Bunu çocukluk arkadaşıma yapmayı da hiç istemiyorum aslında ama el mahkum...

Kazarina sorgu odasında düşündüğümden çok daha farklı davrandı.Paranoyak psikolojisi bozuk biri gibi bakışlarını bir yere dikerek ruh gibi de konuşmadı.-ki,öyle olsa çok endişelenir ve korkardım.- ya da şizofren gibi oraya buraya saldırmadı.Sanki çok normal bir konudan çok normal bir şekilde sohbet ediyorduk.Sanki hiç işkenceye maruz kalmamış gibiydi.Sanırım yaşadığı şey onu yıkmaya yetmemişti.Bana öyle korkunç şeyler anlattı ki ben olsam kafayı yerdim herhalde.İşin tuhaf kısmı suratından gram mübalağa yapmadığı da belli oluyordu.Kazarina'nın güçlü bir kadın olduğunu biliyordum ama bu kadarını da tahmin edemezdim herhalde.

Sorgu çıkışı aynı anda ayağa kalktığımızda filmlerde gibi "umarım yardımcı olabilmişimdir memur bey." dedi ve elimi sıktı.Güldüm.Görünüşe göre eski Kazarina geri dönmüştü.Aslına bakılırsa hiç gitmemişti.

Akşam yemeği saatini belirten zil tam sorgu odasından çıktığımızda çaldı.Konuşarak yemek salonuna geldik.Herkes yerlerine oturdu.Lena ve Zenet her zamankinden daha heyecanlı ve mutlulardı.Soran bakışlarla benim gibi onun da bir süredir kızları gözlediği Kazarina'ya baktım.Tek kaşını kaldırmakla ve bilmiyorum işareti yapmakla yetindi.

Yemek yerken düşündüğümün aksine konu Kazarina'dan açılmadı.Çünkü çok daha yeni ve ilginç bir konu vardı gündemde.Takımı ikiye bölebilecek bir konu.

Barodius herkes kendi arasında konuştuğu sırada "hey,dinleyin." dedi.Tüm bakışlar Barodius'a çevirildi.

-Takımımız yeniden bir araya geldiğine göre (burada gözü Kazarina'ya kaydı.)bir arada görünmemiz gereken bir mesele var.

-Ne?

-Justin Bieber.Konsere geliyor.Bizim de konserde görünmemiz lazım.

-Neeeeeeeeeeeeyyyyyyy!!!!!!!11!!!1bir!!!!1!!ir111!!!!!!!

Biz sekiz erkek aynı anda bağırdık.Barodius'un kendisi de JB'dan nefret ederdi oysa.

-Şu 16 yaşındaki çocuk mu??

-19!!!!!

-Size bunu yaşatacağım için çok çok üzgünüm baylar.

-Nesi var çok da tatlı.Sırf yaşı küçük diye kimse kimseden nefret etmez.Siz onu KIS-KA-NI-YOR-SUN-UZ!!!

Zenet'ten yanıt gecikmemişti.Neden bilmiyorum ama bir şeyler söyleme ihtiyacı hissettim.

-Onun nesini kıskanacağız be!Gerizekalı dünkü çocuk.

Bu sefer sıra Lena'ya gelmişti.

-Dünkü çocuk falan ama milyonların idolü aynı zamanda.

-Hem neresi çocuk onun?Çok yakışıklı aynı zamanda öyle değil mi Leydi Kazarina?

- Iıı,bennn,şey,ııı,sanırımmm...

Herkes bir an sanki ona dudaklarından çıkacak tek bir laf ile evrenin kaderini değiştirecekmiş gibi baktı.

-Fena çocuk da değil şimdi.Hakkını yemeyelim çok yetenekli.

-Yaa!

-Sen de mi Kazarina!!

Masada tam bir yaygara kopmuştu.Her kafadan ayrı ses çıkmaya başladı.Barodius herkesi susturana kadar yemek salonundaki uğultu devam etti.

-Tamam yeter!Sevin ya da sevmeyin VİP olarak konsere gidiyoruz.Kameralara poz verip dönüyoruz anlaşıldı mı?

Moralim çok bozulmuştu.Bir keresinde açıp dinlemiştim.Baby baby diye sayıklıyordu.Kulaklarımda kalıcı hasara yol açmasa bari.

-Ne zaman bu konser?

Soru Stoica'dan gelmişti.Cevapla moralim iki kere bozuldu.

-Bu akşam.Yemekten sonra gidip hazırlanmanız lazım.

-Bayan Anelka (Rue) da geliyor mu?

-Gelmek zorunda.Resmen nişanlım çünkü.

Lanet olsun.

Kontes #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin