Her ne dediysem ciddi değildim.

809 31 0
                                    

Miley Cyrus-FU ile okuyun :D medya kazarina'nın1. partideki  kıyafeti.

"Şimdiye kadar sana karşı ne yaptıysam,ne dediysem ciddi değildi.Hepsinin tek amacı ilgini çekmekti.Biliyorum,benden nefret ediyorsun ve bu nefretin sebebi kendim.Kendi hayvanlıklarım.Beni sevmediğini ve sevmeyeceğini,sevemeyeceğini biliyorum.Sana o kadar çok şey yaptıktan sonra.Senin yerinde kim olsa aynı şeyi yapar.Çünkü ben sana karşı olan duygularımı bu kadar yıl boyunca içimde saklayan bir zavallıyım.Seni hak etmiyorum.Ben sadece bil istedim.Seni seviyorum."

Gill odasında yalnızdı.Aynanın karşısına geçmiş,Kazarina'ya söylemeyi planladığı şeylerin 100. provasını yapıyordu.Aslında bunları söyleyecek cesareti içinde hiç bulamayacağının farkındaydı.Yine de prova iyi hissettirmişti.

Kahvaltı saatini belirten zilin çaldığı esnada Kazarina yatağına uzanmış,gözlerini kapatmış düşünüyordu.Son zamanlarda Gill'ı ne kadar da çok düşünür olmuştu böyle?Hele o maç olayından sonra."Hangi kız bir erkeğe boğazına hançer dayadığı sırada aşık olur ki?Yani benim dışımda?" Gözlerini tavana dikerek mırıldandı.Filmlerde iki erkek arasında kalan kızlardan hep nefret etmişti.En itici bulduğu tiplemeydi.Bella Swan,Katniss Everdeen gibi kızlara hiç ısınamamıştı.Şimdi tam da onların durumuna düşmüştü işte.Bu çok sinirini bozuyordu."Tek farkla."diye düşündü Kazarina."Onların kararsız kaldıkları erkeklerin ikisi de onlara aşık.Benimkiler değil." "Vasiyetimdir.Ölünce hayatımın filmi yapılsın.Milyonlara ilham kaynağı olacak bir hayatım var."

Mırıldandı.Kahvaltı zilinin çalışı karnının ne kadar acıktığını hissettirmişti ona.Vakit kaybetmeden yemek salonuna indi.

Yemek salonundaki uğultu Kazarina'ya dün akşam yemeğinde Barodius'un yaptığı duyuruyu hatırlatmıştı.Kazarina'yı kurtarmak için düşman sarayına bir kere sızdıklarında aynı şeyi yine yapmaları zor olmamıştı.Geçen gün de savaşı resmen kazanmışlardı."Şimdi." demişti Barodius."İşin zevkli kısmına geldik.Bu cuma akşamı göstermelik,pazar akşamı gerçek parti var."

"Göstermelik parti derken basın mensupları için yapılan partiden söz ediyorum.Tüm gece kameralar kayıtta oluyor.Herkes eğleniyor gibi rol yapıyor.Aslında o baskı altında kimse eğlenmiyor haliyle.İçkiler falan hep göstermelik duruyor içmek yasak.Gerçek partide ise istediğiniz gibi dağılmak serbest.Oraya basın mensubu alınmıyor.Çoğu zaman 2. bir partiden haberleri bile olmuyor"

(Kazarina)

İş çıkışı alışverişe gitmem gerekiyor çünkü her iki partide de giyecek bir şeyim yok.Lena ve Zenet'in kıyafetleri de her zamanki gibi önceden hazırmış.İşiniz var mı diye sorduğumda yok dediler.Şimdi de onlarla alışverişe gitmem lazım çünkü gerçekten kendi başıma kıyafet seçemiyorum.Mutlaka birinden onay almam gerekiyor.

(akşam)

Kızlarla alışveriş maratonuna başlamadan önce yemek yedik.Lena nasıl bir kıyafet istediğimi sordu.1.si için arkası uzun önü kısa,ikincisi için ise kısa  bir elbise istediğimi söyledim.

Yaklaşık 3 saat sonra tam istediğim kıyafetleri bulmuştum. Starbucks'a oturup kahve içtik.Sonra kızları evlerine bıraktım.Kızların kıyafetleri de çok güzel.O kıyafetlerin içinde çok güzel olacaklar.

Sanırım bunlarla ben de fena olmayacağım.

Kontes #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin