antrenman.

878 40 0
                                    

ertesi gün (gill)

Eve gittiğimde cep telefonumun alarmı çaldı.Bu saatte ne alarmı kurduğum merak ettim.I phone marka telefonumun bildirimlerini almak için parmağımla ekranı kaydırdım.6.30'a ayarlanmış bir alarmınız var,tamam.Etkinlik:Antrenman maçı.Tamamen aklımdan çıkmış!Lanet olsun,şimdi herkes ondan korktuğumu sanacak!

İşte bu yüzden ertesi gün ilk işim Kazarina'nın yanına gitmek oldu.

-Hey,antrenman maçımızı unuttun mu yoksa?

-Aslında o gece hani biraz da "zafer sarhoşluğuyla"içkiyi biraz fazla kaçırdım ya,ondandır herhâlde.

-Pekala o zaman,bu sefer ben seni düelloya davet ediyorum.

-Bana uyar.

-İş çıkışı o zaman.

-5. Antrenman odasında.

-Küçükler de gelecek haberin olsun.

-Tabii ki,biz onları hocalarıyız nasıl olsa.İzleyecekler ki öğrenecekler,değil mi?

O gün kafam bu düşünceyle doluydu.Hatta strateji toplantısında bile bir kaç kez imparatorun sorusuna çok stratejik ve zekice cevabım"Ha?" oldu.Kazarina'nın kıs kıs güldüğünü gördüm.Sinirim bozulmadı değil tabii.Ama düşününce onun yerinde ben olsaydım kahkahayı basardım.O en azından gülüşünü bastırmaya çalıştı.

Dahası ben maçta ne yapacağımı düşünüyordum.Onun canını yakmak istemiyorum,o benim herşeyim.Ama kaybedip "salak kızdan dayak yedi bir de kont olacak başımıza"pozisyonuna da düşmek istemiyorum...

(Kazarina)

Toplantıda tek düşündüğüm şey çıkıştaki maçtı.Yanlış anlamayın,korktuğumdan falan değil.Değerli rakibim Gill yeryüzünde beni en az korkutan canlıdır aynı zamanda.Kanişlerden ne kadar korkuyorsam ondan da o kadar korkuyorum.Mübalağa yok.

Aslında düşüncelerimi işgal eden şey bu değildi.Ne zaman böyle birbirimize hırlasak Gill bir tuhaf oluyor.Özellikle son zamanlarda.Mesela bu sabah.Geçen gün.35 yıldır tanıdığınız insanda bir tuhaflık olduğunda bunu fark edebilirsiniz tabii.

Hele bu kişi azılı düşmanınızsa...

Kontes #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin