konser.

681 33 0
                                    

Birkaç saat sonra (normal anlatım)

Justin sahneye çıkalı yaklaşık 15 dakika olmuştu.As long as you love me'yi seslendirmişti bile.Sonra Beauty and a beat'a geçmiş ve dans yeteneklerini sergilemişti.Bu iki şarkının sonunda da orada olmanın ne kadar gurur verici olduğundan bahsetmişti.Bunun sonunda All around The World'e geçmişti.

(justin'in geçmişe dönüşü)

-Hey justin!

-Evet.

Menajerim Alexa yanıma geldi.

-Seni bazı konularda uyarmam söylendi.

-Evet.

-Bu akşam konserden sonra buranın yönetici takımı gelecek.Kamera icabı boy göstermeleri lazım.İki tane kız varmış onların dışında hiçbiri Belieber değil,haberin olsun.Seviyeli davranman lazım.

-Belieber değilsen niye VİP bilet alırısın ki?

-Onların bir geleneği.

-Pekala.

-Bir de,Kazarina diye bir kadın var.Ülkenin kontesiymiş.Onu konser esnasında biraz övmen lazım.Ama sakın kumral olana dokunma,o imparatorun sevgilisi.

Bana fotoğraflarını gösterdi Alexa.Kumral olan fena değil ama kontes gerçekten tek kelimeyle süper.İmparatorun da kadınlar konusunda hiç mi hiç zevki olmadığını anlıyoruz buradan.Burnunun dibinde böylesi bir kadın var,sen git bu ortalama kadınla çık.Salak.

(normal zaman)

Dünyanın etrafında

İnsanlar sevilmek istiyor.

Dünyanın etrafında

İnsanlar bizden farklı değiller.

All around The World şarkısını henüz yarısına gelmişti ki Justin elini kaldırdı ve şarkı yarıda kesildi.Herkes bir an şaşkınlıkla durdu.Justin büyülenmiş gibi sahneden indi.Tam da bizimkilerin yanına geldi ve durdu.

-Siz kontes Kazarina'sınız değil mi?

-Evet bay Bieber.

-Ah,bana lütfen Justin deyin.Sizinle tanışmak büyük bir şeref.

Kazarina'nın şaşkın bakışları altınca Justin yere diz çöktü.Sakince elini tutup dudaklarına götürdü.Gözlerini kaldırdı ve Kazarina'nın gözlerine baktı

-Yakından bakınca televizyonda göründüğünüzden bile güzelsiniz.

Kazarina afallamıştı.Justin'in kızları etkileme yeteneği bu sefer de Kazarina'yı vurmuştu.Dilinin bağı çözülünce yavaşça

-Teşekkür ederim Justin

dedi.

Tam o esnada konser alanına giren Gill olayı gördü.Hemen diğerlerinin yanına geldi.Gözü dönmüştü.Rue ve Barodius onu tutmasaydı Justin'e dalabilirdi.

Kulis ve konserden sonra döndüklerinde herkes yatıp uyumak istiyordu.Bir kişi hariç.

Gill odasına girdi.Yatağın ayakucuna oturdu.

Ve "erkekler ağlamaz" kuralını hiçe sayarak gözlerinden yaşların boşanmasına izin verdi...

Kontes #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin