Teknik olarak yeni bölüm değil.

589 18 3
                                    

Evett arkadaşlar sadece bu güne özel karşınızdaaaaa beenn :D Bir önceki bölümde bizim kız aşkını buldu bildiğiniz gibi.Bundan sonra sonsuza kadar mutlu yaşayacaklar ve mutlu sooon :)

Değil tabii ki.

Evet doğru,bizimki aşkını buldu.Gill'in aşkı İmparatorun aşkından üstün geldi.Ama artık O ve Gill'in intikam hırsları,iç sesleri ve kötülük damarları devreye girecek.Böylece hikaye yepyeni bir boyut kazanacak.

Çünkü Bad Girl ve Bad Boy olmak bunu gerektirir :D

Kısaca,ilk bölümde söylediğim gibi hikaye çok alakasız yerlere gelecek,evrime kafa atacak.Falan filan:)

Bir de merak ettiğim bir konu var.Millet 2 haftada bir bölüm atıyor 7 milyon okuyucusu var,bir sürü vote ve yorum alıyor.Ben elimden geldiğince peş peşe bölüm atmaya çalışıyorum,en fazla 20 okunacak,vote yorum ne gezerr. :( Bunun nedenini çok merak ediyorum.Yazılarıma özen göstermeye çalışıyorum.Türkçe hocam da yazılarıma ayılıp bayılıyor.-inanmayanlar bloodyangel5 ' e sorabilir.-Yani sizin görüşünüzü bilemem ama bence fena yazmıyorum.Arkadaşımın dediğine göre -Tuğba eğer bunu görüyorsan sen söyledin.Eroğlu olan,evet sen :)- çok fazla ve sık yazıyormuşum.İnsanlar da okumak istemiyormuş.Doğru aslında.Ben de okurken çok fazla bölüm olsun istemiyorum,buna dikkat ediyor hikaye seçerken.Ama kafamda çok şey var.Ben aklımdaki herşeyi yazacağım düşüncesiyle bunu yazmaya başladım.Aslında buraya eğlencesine yazıyorum,ama ne yapabilirim,ben yazmadan duramıyorum.Arkadaşlarım çoğu zaman kafamı yazdığım hikayeden kaldırmayışımdan şikayetçi.Hatta geçen bir arkadaşım baya sinirlendi.Bana küstü.-Şu an barışığız neyse ki :)-Ama ben elimden geldiğince hızlı yetiştirmeye çalışıyorum.Çünkü sınav haftam bitince bölümler hızlıca gelecek demiştim.Sözünde durmamış olmak da istemiyorum.Bazıları sabırlı olmam gerektiğini söylüyor.Hemen bir sürü okuyucu edinemezmişim.

Hikayenin son hali kafamda hazır.Sadece onu yazıya dökeceğim.Bunu bitirip yeni bir hikayeye geçeceğim.Belki karakterler aynı olur.Aslında birkaç bölüm içinde hikayenin özü değişecek.Acaba onu 2. bir kitap olarak mı yazsam diye düşünüyorum.Buna karar vereceğim.

Hikayemi beğenen beğenmeyen herkese teşekkür ederim.Çok ama çok teşekkürler.-Sanki biraz kapanış konuşması gibi oldu ama değil:)- Bu hikayede ilham perim kesinlikle en iyi arkadaşım kız kardeşim yoldaşım Özlem Sevinç ' dir.İtiraf etmem gerekiyor,hikayenin konusu ve kabataslak tasarımının esaslı bir kısmı ona ait.Taslağını onunla beraber hazırladık ve ben cümlelere döktüm.Onu çok seviyorum.Wattpad adı Bloodyangel5 :) Sizi de çooook seviyorum.Öpüldünüzzz

Kontes #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin