Seni duelloya davet ediyorum!

1.3K 63 0
                                    

arkadaşlar,kusura bakmayın neredeyse bir hafta oldu,bir şey yazamadım.Ama benim okulumdaki hocaların hepsi sınavlarını şu 5 gün zarfında yapıyor.Pazartesi hariç her güne en az bir sınavım vardı.Ne kadar yoğunum anlatamam.Ama iyi haber,cuma gününden itibaren günde 2-3 bölüm yazabillecek kadar rahatım:) hatta yazın ilk ayı günde 4-5 bölüm yazabilirim ama sonra kuran kursum başlıyor.Yatılı olduğu için sadece haftasonları bir yada 2 bölüm yazabilirim.

 Multimedyaya olayına gelince,ileriki bölümlerde Kazarina ve sonrasında Barodius gelecek.Ve Gill.Bu bölümden itibaren onu çok merak edeceksiniz:)Şarkı ise (bu bölümü okurken dinleyin dediğim şarkı)Adele-Skyfall.sizi seviyorum,iyi okumalar:))

  (Gill)

  -İmparatorun emirlerini nasıl sorgularsın?Taktik bulmayı büyüklere bıraksana sen küçük kız?

 Kazarina'ya laf sokarken en gıcık gülümsememi takındım.Sinirlendiği her halinden belli oluyordu,Şu anda beni bir kaşık suda boğabilirdi.

   Beni hergün boğduğunu neden fark edemiyordu bu aptal?

 Stoica çıkışta yanıma geldi ve kolumu kavrayıp beni sert bir hareketle döndürdü."Ne var" soruma da "Senin şu kızla ne alıp veremediğin var?"diye sordu.Olayı bildiğini hatırlattım.O an surat ifadesi yumuşadı ve daha sakin bir ifadeyle konuşmaya başladı."Bak dostum,Kazarina'yı ablam gibi görürüm,en yakın arkadaşım ve seni temin ederim ki,ondan  nefret ettiğini sanıyor ve o da senden nefret ediyor.

  SENİN ONA NASIL AŞIK OLDUĞUN HAKKINDA HİÇBİR FİKRİ YOK"

  Kazarina,birkaç saniye sonra yanımıa geldi.Beni fark etmemiş gibi davranarak Stoica'ya döndü ve "bu akşam boş  musun"diye sordu.Stoica'nın boş olduğunu duyunca da "bilardo oynamaya gidelim mi diyecektim" dedi.Hatta neredeyse korkunç bir hain gülümsemesiyle bana döndü ve "diğerlerini de çağırmalıyız" dedi.Ben boş muydum?"Elbette."O an her şeyi unuttum,çok sinirlenmiştim.Stoica'nın ağzından kaçırdığı sırrı (barodius'u seviyor) kullanarak "Rue'yu da çağırmalıyız"dedim.O ise hiç istifini bozmadan"Kraliçesiz duello olmaz zaten"dedi."Tabii benimle bilardo oynayacak cesaretin varsa." gözlerimi kıstım ve tabii ki var" ded,im."O zaman saat 21..00 da her zamanki yerde." "Bana uyar."

Sonra lamborgihinisine binip gözden kayboldu.

Arkasından bakakaldım....

-----------------------------------------------------------------------

Kontes #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin