Yüzük.

2.4K 117 5
                                    

kelly clarkson-becasue of you ile dinleyin kesinlikle tavsiye edilir:D

----

Tam arkamı dönüyordum ki Kazarina keyifli bir bakışla akasını döndü.

Ama göz göze geldiğimiz anda o keyifli bakış yerle bir oldu.

------------------------

(Wilson)

Kazarina garsona hesabı istemek için döndü.Bir yandan da yaptığım espiriye gülüyordu.Arkasını döndü,tam seslenecekken donup kaldı.Bunun sebebini anlamak için kız kardeşimin arkasından baktım ve...,

Aman tanrım.

Kazarina sakince arkasını döndü ve gözleriyle bana da aynısını yapmamı emretti.Aynen itaat ettim.Çaktırmadan baktığımda Barodiusun da aynısını yaptığını gördüm.Kız kardeşime döndüğümde bir vampirmişçesine ısırmış olduğu dudağından kanlar aktığını gördüm.Gözlerinın dolduğu sımsıkı kapalı gözlerinden bile anlaşılabiliyordu."Hey!"dedim."Dinle beni"Evet anlamında başını salladı."Şimdi oraya gidiyorsun,hiç bir şey olmamış gibi selamını veriyorsun.Rue ya yamuk yapmak yok."gözleri kapalı olduğu halde cevap verdi:"yapamam.""Yapacaksın" dedim.Başını salladı.Hafifçe gözlerini açtı,dudaklarını ve gözlerini sildi.Ağladığında kızaran bir yüze ve hemen kan toplayan gözlere sahip olmadığı için şanslıydık.Bir kaç dakikada toparlandı ve gayet neşeli bir şekilde geceyi taçlandıran çiftimizin (!) yanına gitti."Merhaba." gülümseyerek selam verdi.Önce Rue nin elini sıkması ve bunu yaparken pis bakışlar atmaması göğsümü kabarttı.Aynı şekilde Barodiusunkinide sıkarken(fesat anlamayın la sakın elini sıkıyo asdafdasds)yüzünde aynı gülümseme vardı."Iıı efendim bayan Rue ya mesaj bıraktırmıştınız ya sabah bana,bu yüzden miydi?" diye sordu."Evet Kazarina ama buraya geliş sebebim çok başka." Aa ne?"

Bundan sonra olacakları küçük kız kardeşimin kesinlikle yaşamaması gerekiyordu.

"Rue,benimle evlenir misin?

Kontes #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin